sunnuntai 18. joulukuuta 2016

My wishlist for Christmas

Miten mielettömän onnellinen fiilis mulla onkaan siitä, että jouluun on enää alle viikko. Kaikkien mua pidempään seuranneiden pitäis tietää, miten jouluihminen oonkaan, eli joulua ei siis vaan voi hehkuttaa tarpeeksi. Ensimmäiset joulufiilikset tottakai lähtee toivomuslistasta joulupukille, ja vaikka nää toivomuslistat onkin aina enemmän ja vähän vähemmän turhia, niin silti näitä on aina yhtä kiva tehdä. 

Mitä vanhemmaks mä tuun, sitä enemmän rupeen ajattelemaan, mitä oikeasti tarvin ja tuun tarvitsemaan. Nyt kun eessä on täysikäisyys ja haave omasta kodista, on hyvinkin aiheellista toivoa sinne kotiin jotain kivaa, että on ees jotain, millä päästä sitten alkuun. Iittalan valkoiset Teema-astiat on mun mielestä kauniita kaikessa yksinkertaisuudessaan. Koska tykkään muutenkin Iittalan astioista, ois kiva saada rinnalle myös viinilaseja ja yksinkertaisia kartiojuomalaseja. Myöskin kastehelmi-sarjan tarjoiluastiat on mun mielestä must have! Mun toivelistaan kuuluu myös Gantin käsi- ja vartalopyyhkeet, ne ainaiset aamutakki ja aamutohvelit, laadukkaammat meikkisiveltimet, meikki ja korutelineet, hiustenkuivain, juomapuollo, uusi tuoksu, Tommy Hilfigerin laukku sekä piiitkään hinkumani treeniohjelma ja ruokavalio!
All I want for christmas..


Kuitenkin kaikista tärkein ja isoin toivomus on se, että kaikkien niiden lahjojen ympärillä ois perhe ja läheisimmät onnellisia toisiinsa kietoutuneena. Joulu voi olla rikas ilman lahjatulvaa ja kaunis omassa koruttomuudessaan, joten mulle kaikista tärkeintä on päästä viettämään sitä rakkaimpien ympärille.

Minkälaisia toiveita teidän listat pitää tänävuonna sisällään?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti