torstai 8. joulukuuta 2016

Aina yhtä ihana Joulukuu

On taas pieni tovi kulunut siitä, kun viimeksi tänne oon kirjoitellut. Empä tiedä onko mua täällä kukaan kaivannutkaan, mutta niinkun takas tänne kirjotuspuuhiin palatessa kerroinkin, että aion tehdä tätä just sen oman jaksamisen ja ajan mukaisesti ja niin se onkin ollut paras. Vaikka palo tähän hommaan on aina yhtä suuri, on mulla myös keskittyminen niin moneen muuhun juttuun, että pakko vetää raja johonkin. Silloin kun mun blogiajat oli parhaimmillaan, tein tätä niin isolla sydämmellä, että se riisti multa tiettyjä asioita elämästä ja ajatukset oli pelkästään blogin ympärillä. Koin sen jopa ahdistavaksi, joten ehkä parempikin, että osasin ja uskaltauduin luopumaan siitä ainakin hetkeksi.

Viimesimmät kuukaudet ilmeisesti meni ohi yhtä nopeesti kun aina, vaikka osa musta ei voi uskoa tän loppuvuoden vierivän eteenpäin näin nopeesti. Huhhuh sanon minä. Meidän ihana Kosin loma tuli, oli ja meni ja ilmeisesti vei mukanaan tän tuoreen bloggausinnonkin mistä kerkesin teille jo hehkuttaa. Silloin tänne Suomeen palatessa syksy olikin kerennyt edetä jo pitkälle ja ennenkuin kerkesin siitä edes kunnolla nauttimaan, niin täällä olikin jo marraskuu ja lämpömittarit on muuttuneen kylmyysmittareiksi ja näyttää jo aika karusti miinusta. Nyt joulukuun puolella tähän aletaan jo tottumaan ja alan ehkä taas jopa pitämään talvesta. Tai no, joulukuusta. Jokainen mut tunteva ihan varmasti tietää, miten joulufriikki oonkaan..
IMG_9654
IMG_9706
Kello: Kultasepänliike Hanna Niemi

Tänään oli jotenkin sellanen kunnolla ihana fiilis tulla kirjottelemaan, joten tein sitten samalla useammankin postauksen valmiiksi odottelemaan julkaisupäivää. Koitan nyt muutenkin jaksaa vähän reippaammin kuljettaa tuota kameraa mukanani.. Mutta siis, viikonloppuna ois tulossa ainakin mun tukkaan liittyvää postausta, joten stay tuned! Ihanaa alkavaa viikonloppua <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti