perjantai 9. syyskuuta 2016

TODAY'S MAKE UP JA MUUTAMA VINKKI

Oon tänään menossa duuniin illaksi Kokkolan kaupan- ja kulttuurin yöhön, joten valmistautuessani illan rientoihin kokosin
teille muutaman vinkin täydellisen viikonloppumeikin loihtimiseen!
IMG_4796
• Panosta meikkipohjaan. Pohja on meikin a ja o. Se, miten luot sun meikkipohjan, vaikuttaa siihen, miltä saat sun silmämeikin näyttämään. Mä itse tykkään käyttää voidemaisia tuotteita, eli mun meikkipohjaan kuuluu meikkivoide, varjostus- ja korostusvärit, sekä puuteri jolla kiinnitetään meikki ihoon. Näiden kombon oon todennut parhaaksi meikkipohjaksi itselle. 
Käytä värejä ja sävyjä, jotka korostavat juuri sinun piirteitäsi. Käytän yleensä aika tummia sävyjä omassa meikissä, koska oon hyvin kontrastinen sävyiltäni ja haluan tuoda silmiä entistä enemmän näkyville. Myöskin se, että mulla on vihreät silmät, mun kannattaisi suosia vihreitä ja vihertäviä sävyjä luomilla mielummin, kuin sinisiä ja sinertäviä. 
IMG_4739
IMG_4810
• Varjosta ja korosta kasvojen eri kohtia. Näin saat meikin näyttämään kolmiulotteiselta ja tällä kikalla pystyt kaventamaan kasvojen ongelmakohtia Korostan itse aina kasvojen korkeimpia kohtia tosi vaalealla korostusvoiteella, kuten poskipäät ja nenänvarsi. Varjoa käytän poskien alapuolella.
 Käytä luomissa vähintään kahta sävyä. Monisävyinen luomiväri luo kivemman katseen, kun se, että koko luomelle on tuputettu vaan valkoista luomiväriä. Luomissa mulla on melkeen aina kolmeakin sävyä, sillä käytän liikkuvalla luomella jotain kontrastisempaa sävyä ja luomen kuopassa käytän tummempaa tuomassa korkeampaa vaikutelmaa mun raskaille silmäluomille.
IMG_4921
IMG_4851
Muista häivyttää rajat. Niin luomiväristä, kuin aurinkopuuteristakin. Selvät rajat on kaikista kauheinta katseltavaa, joten panostakaa niiden häivyttämiseen. 
Piirrä kulmat aina asteen vaaleammalla värillä kuin hiukset. Toisinkuin vaaleatukkaiset, aina asteen tummemmalla. Näin saat kulmiin luonnollisemman vaikutelman, vaikka ne oliskin piirretty.
IMG_4913
Mun meikki koostui kokonaisuudessaan ArtDecon ihanista meikeistä, lukuunottamatta huulipunaa joka on ihana nyxin mattapuna. Toivottavasti saitte parhaimmat vinkit talteen! Mä jatkan nyt matkaani meikistä hiustenlaittoon ja sitten suuntaan kaupunkiin. Oon kello 19-20.30 Kultasepänliike Hanna Niemellä, tervetuloa moikkailemaan mua. 

1 kommentti:

  1. Minkä sävynen toi Nyxin huulipuna? :-) Hyvänsävynen nimittäin!

    VastaaPoista