keskiviikko 21. syyskuuta 2016

PACKING FOR GREECE

Oon lahjakas ihminen, mut en tiedä onko jotain mennyt pieleen siinä välissä, kun piti lähteä ensimmäistä kertaa reissuun.. Vai oonko ikinä pakannut omia tavaroitani? Nimittäin allekirjoittaneen heikoimpiin osa-alueisiin kuuluu pakkaaminen. Olin mä sitten lähdössä kolmen kilometrin päähän yhdeksi yöksi, sadan kilometrin päähän viikonlopuksi tai viikoksi jonnekkin vielä kauemmaks, pakkaaminen tuottaa mulle aina kaikista isoimman päänvaivan. Me ollaan nimittäin perjantaina lähdössä viikoksi Kreikkaan Kosille ja oon sivuuttanut pakkaamista ihan viimetinkaan - niinkuin aina. Mä en tiedä mitä mä tarvitsen, mitä haluan, millä vaatteilla tarkenen, millä kengillä jaksan kävellä yms. Kun vaatteita on ihan liikaa (hahah tuskinpa), on niistä vaikea saada vain murto-osa pieneen matkalaukkuun josta sun pitäis saada seitsemäksi päiväksi kaikki tarpeellinen. Miten kukaan ikinä on onnistunut siinä?
IMG_5029
Meidän reissu Kosin saarella tulee varmasti pitämään sisällään paaaaljon aurinkoa ja hotellialtaalla lojumista, aamulenkkejä auringonnousussa ja risteilyjä, illanviettoja toinen toistaan hienommissa ravintoloissa. Mukaan mä oon siis pakannut bikinit, lenkkikengät ja muut varusteet, pari biitsimekkoa ja muutaman hienomman vaatekappaleen illallisia varten ja tottakai kasa aurinkolaseja, mutta SILTI oon varma, että jotain puuttuu. Enhän mä oo ainut pakkaamisesta hiustenlähtöä kärsivä, enhän..?
IMG_5064
IMG_5044
Meidän lento siis lähtee Helsingistä perjantaiaamuna kahdeksan paikkeilla joten matka lähenee jo kovaa tahtia! Ihana päästä hetkeks haukkaamaan happea jonnekkin kauemmaks, sillä mullla on viimeaikoina ollut paljon kaikenlaista ja hiustenlähtöä on aiheuttanut moni muukin asia kun pakkaaminen (hahaha), joten tää reissu tulikin just oikeeseen saumaan. 

Jos jollain on kokemusta meidän matkakohteesta Kreikan Kosin saaresta, ois mukava kuulla teidän vinkit esim. ihanien rantojen ja raflojen suhteen, mitä kannattais nähdä ja mikä ehkä jättää näkemättä? 

3 kommenttia:

  1. Kävin muutama vuosi takaperin Kosilla. Saari on tosi pieni eikä esimerkiksi shoppailumahdollisuuksia siellä kovin paljoa ole. Mutta tuskinpa sinne shoppailemaan lähdetäänkään! Mitään erityisiä ravintoloita minulla ei ole suositella mutta suosittelen esimerkiksi päiväreissua Turkissa Bodrumissa. Kosilta sinne meni muistaakseni vain ehkä noin tunnin verran jos sitäkään! Myös pyöräily pitkin Kosia oli ihanaa!

    VastaaPoista
  2. Minkä nimiseen hotelliin menette?

    VastaaPoista
  3. Oi, oispa ihanaa päästä itsekin pitkästä aikaa ulkomaille :) Kreikka onkin mun yks unelmalomakohde... Mukavaa reissua!

    VastaaPoista