torstai 1. syyskuuta 2016

Jokainen loppu on uuden alku

Palataan hetkeksi vuosi taaksepäin. Just näihin samoihin aikoihin kesän lopussa, mut kruunattiin Miss Kokkolaksi. Kaikki tapahtui niin äkkiä ja tää oli iso muutos mun elämään. Näin jälkeenpäin ajatellen, en ollut edes varautunut siihen kaikkeen, mitä mun missivuosi näin kaikenkaikkiaan toi tullessaan. Julkisuutta, jota en osannut odottaa, paljon uusia kuvioita elämään, töitä mallina, uusia ihmissuhteita ja lähes kokonaan uusiksi pistetty elämä, johon päätin tarttua ja ihan hetkessä se olikin jo menoa. Blogi kulki kokoajan mun mielessä, mutta juttu rupes hiipumaan sitä myöten, kun mun kuviot rupes muuttumaan. Vuodenvaihteen jälkeen en jaksanut enää edes vaivautua postailemaan, koska tiesin, etten millään pystyis pitämään niin montaa rautaa tulessa samaan aikaan ja vaikka oisin pystynyt, niin tuskin oisin kauaa jaksanut. Päätin tehdä niin, mikä sillon tuntui parhaalta vaihtoehdolta mulle. Jättää blogihommat siihen.  

Jäin siis odottelemaan sitä hetkee, kun tää taas tuntuis oikeelta. Kuluneen vuoden jälkeen kuitenkin, nyt, tässä, tänään, kruununi luovuttaneena ja uutena ihmisenä tää homma tuntuis musta taas hyvältä. Nyt, kun tiedän mitä haluan ja tiedän mitä aion elämässäni saavuttaa. Haluan kuitenkin jatkossa tehdä tätä omien voimavarojeni mukaisesti. Mulla on myös koulu käytävänä ja työt hoidettavana, joten nää asiat pysyy mulla elämässä ykkösenä. Teen tätä silloin, kun se tuntuu musta hyvältä. Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan tän blogin puolella, niinkuin muutenkin elämässä. Kokemuksella voin sanoa, että tää elämä on yllätyksiä täynnä!  ''If you're brave enough to say goodbye, life will reward you with a new hello'' Uskon tähän tällä hetkellä enemmän, kun mihinkään muuhun.
olivia_audi15-476
olivia_audi15-489
Fiilis on vielä aika ruosteinen ainakin tän kirjoituksen suhteen, mut eihän sekään ihan hetkessä onnistuneesti luonnistukkaan. Oon ihan superinnoissani tästä mun comebackistä, ootteks te? Onko teillä jotain ideoita postauksien suhteen, mitä nyt päällimmäisenä haluaisitte lukee/nähdä/tietää tän tauon jälkeen? Palataan taas, mulla on ollu sairas ikävä tätä!

6 kommenttia:

  1. hope so uskot silti vielä Jeesukseen enemmän kun tuohon lauseeseen .. :) no anyways mielenkiinnosta kyselen, ootko miettinyt jossain kohti hakemista miss Suomi-kisoihin? Voisit pärjätäkkin siellä ! Kiva kun oot palannut blogin pariin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotenkin osasin odottaa, että joku takertuu tähän.. :-D Joten noh, toivottavasti! Musta jotenkin outoa edes kuvitella, että kukaan pystyy yhtäkkiä uskoaan unohtamaan tai lopettamaan uskomasta.. Minä en ainakaan.

      Onhan tuota Missimatkan jatkamista Miss Suomi kisoihin asti tullut mietittyä jonkun verran, mutta vielä tässä vaiheessa saa nähdä mihin elämä mut kuljettaa! Kiitos tsempeistä! :-)

      Poista
  2. Ihanaa kun palasit!❤

    VastaaPoista
  3. Aina ei vaa yksinkertaisesti jää aikaa blogijutuille, mikä on ymmärrettävää. Joskus on vaa luovuttava jostakin asiasta, kun aika ei enään riitä kaikkeen. Ihanaa että jatkat taas bloggaamista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näimpä! Tiesin, että täällä ymmärretään. Musta on ihana kuulla, että tästä paluusta on muutkin kun minä innoissaan. :D

      Poista