maanantai 5. syyskuuta 2016

Drama Queen

Missivuoden aikana oon saanut tehdä keikkaa aika kivasti juontohommista muotinäytöksiin, mut kuvauskeikat on ollut ehkä mun suosikkeja. Oon käynyt lukuisia kertoja mainoskuvauksissa mm. Halpa-Hallin kuvastoihin (ootteko bongailleet ilmaisista mainoslehdistä?) ja muutamia kertoja ihan oman mallikansion päivittämiseksi studiokuvauksissa. Jotenkin miellän itseni mainosmalliksi, vaikka mittojen ansiosta mulla ois mahdollisuuksia laajemmallekkin duunille, mutta kameran edessä pörrääminen on jotenkin niinsanotusti mun juttu. Viimeviikolla pääsin käymään jo toiseen otteeseen Mediakeskus Limellä kuvattavana, mutta tälläkertaa kuvat on media-assistentti opiskelijoiden kädenjälkeä. Mun mielestä kuvat on ihan mielettömän hyvää jälkee siihen nähden, et kuvien takana on opiskelijoita. Kuvauksissa mulla vierähti reippaasti koko päivä ja sen ansiosta olin seuraavat päivät ihan rätti väsynyt, koska se on oikeesti aika raskasta puuhaa. Kaikkien pitäis tulla kahdeksaks tunniks kameran eteen pyörimään ja kysyä iteltään sen jälkeen, että vieläkö mallinura on helppoa.. :D

Vaikka oon yleensä aika hymyilevää ja nauravaista tyyppiä, se harvemmin välittyy kuvien läpi.. Onneks tän valaisun aiheena olikin dramaattisuus, niin sain ihan hyvän maun kanssa unohtaa hampailla hymyilemisen.. Nimimerkillä, en tykkää mun hymystä. 
olivian_kuvaussessio_audiu15 (35 of 217)
olivian_kuvaussessio_audiu15 (56 of 217)
olivian_kuvaussessio_audiu15 (50 of 217)
olivian_kuvaussessio_audiu15 (96 of 217)
olivian_kuvaussessio_audiu15 (66 of 217)
Flickr on ilmeisesti päässyt taas tän taukoilun aikana ilmeisesti päässyt uudistumaan, joten osaako joku sanoo, että miten noi flickr palkit tälläkertaa sais pois noista kuvista? Tai miten ylipäätänsä nykyään noita kuvia lisätään, käyttääkö kukaan ees enää flickriä? 

Tsemppiä jokaiselle uuteen viikkoon! ❤ Olivia

4 kommenttia:

  1. Vau, ihan älyttömän upeita kuvia ja niin kaunis malli!

    Todella mukavaa, että postailet taas! :)

    VastaaPoista
  2. Wow ihan mahtavia kuvia!! <3

    VastaaPoista