sunnuntai 20. joulukuuta 2015

JOULUKUUN KAHDESKYMMENES

Tänä vuonna ainakin mun kohdalla joulu ja koko joulukuu on tullut ihan yhtäkkiä ja odottamatta. En oo osannut millään tavalla valmistautua joulun tuloon, kun joulukuu tuli niin puskista, etten tuskin vieläkään ymmärrä sen olemassaoloa.. Mun joulufiilis on siis ollut ihan teillä tietämättömillä ja mä kaikista jouluihmisistä varmaankin eniten jouluihminen, oon tän viikonlopun oikeen pahoitellut sitä, sillä joulu on jo ensviikolla ja mun joulufiilis on pahasti myöhässä.. Pystyisin pari kyyneltäkin tirauttamaan sen vuoksi, oikeesti. Tunnetusti suurin osa lahjoistakin on vielä kokonaan hankkimatta. En siis vaan ymmärrä, miks se joka joulu jää näin viimetinkaan, vaikka aikaa ois valmistautua niihinkin ties miten kauan. Enhän oo ainut myöhästelijä lahjojen suhteen..?

Tehtiin täällä kotona tänään joulusiivous ja laitoin omaankin huoneeseen vähän jouluista ilmettä.. Loihdin myös jouluisia rocky roadeja, joista muuten tulikin sairaan hyviä! Alkuviikosta vois ensimmäidet piparitkin pyöräyttää ja järkätä vaikkapa jokavuotiset piparinkoristelutalkoot. Ehkä se joulumieli sieltä tulee! 
IMG_2439
IMG_2518
IMG_2440
IMG_2534
Ihanaa joulunodotusta muillekin! 

6 kommenttia:

  1. Ihanasti oot laittanu kuvia tonne seinälle:) Ja älyttömän söpöt hengaritki!! Tommosia oon ettiny kauan:( Ihanaa joulunodotusta sinnekin♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Kuvat on parhaita muistoja ja musta on ollut ihana ikuistaa ne seinälle. :-) Mä tykkään kans noista henkareista, ihanan simppelit, mutta kauniit! Oon saanut ne joululahjaksi, mutta ne taitaa olla täältä Kokkolasta sen nimisestä sisustusliikkeestä, kuin legera. Tommosiin aika samanlaisiin oon törmännyt kyllä esim. Jyskissä! Ehkä löydät itselleskin vielä tuommoiset. :')
      Kiitos kommentista ihana! <3 Saan kommentteja enään niin harvoin, että yksikin kommentti saa mut niin hyvälle mielelle. Kiitos jouluntoivotuksista myös. <3

      Poista
  2. Nuo rockyroadit näyttää niiiin hyviltä!! Ihanaa joulua Olivia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätyin ihan itsekin, miten hyviä niistä tulikaan, sillä vierastin aluks noita pipareita ja kuivattuja karpaloita. Hyviä herkkuja niistä tuli kuitenkin! Kiitos superisti kommentista, nää piristää niin mukavasti. Onnellista joulua sullekin! <3

      Poista
  3. Uskomattoman ihana huone! Ootko koskaan haaveillut sisustukseen liittyvästä ammatista?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Itseasiassa olen ja mulle joskus sanottiinkin, että musta vois tulla sisustussuunnittelija! Mutta multa löytyy sitä esteettisyyttä, jota tarvitaan myöskin ammateissa, jotka mua enemmän kiinnostaa. Eikai sitä vielä osaa sanoa, mille alalle sitä loppuelämäkseen jumittaa.. ;-)
      Kiitos ihanasta kommentista ja rauhallista joulun aikaa <3

      Poista