keskiviikko 9. joulukuuta 2015

DANIEL WELLINGTON SPECIAL CHRISTMAS OFFER

Näin joulun alla ties kuinka moni meistä kriiseilee lahjoista ja oikeestikkin kaipaa niitä lahjavinkkejä, joten täältä pesee! Otin jonkin aikaa sitten yhteyttä Daniel Wellingtonille ja kyselin, olisko mulla mahdollisuutta helpottaa mun lukijoiden ja myöskin mun itseni joululahjahankintoja pienellä alennuskoodilla.. Sainkin sieltä pikaisesti myöntävän vastauksen ja nyt pääsen hemmottelemaan teitä sillä!

Tuomas täytti eilen vuosia ja poikaystäväthän ansaitsee parasta, joten samassa mä tilasin sille Daniel Wellingtonilta arkisen, mutta silti tyylikkään rannekellon ja siihen vielä nahkaisen vaihtorannekkeen, joka käy hienompiin tilaisuuksiin ja miksei sekin arjessa. Daniel Wellingtonin kellot ihastuttaa mua kaikella yksinkertaisuudellaan, mut silti niitten näyttävyydellään ja onhan ne nyt muutenkin sairaan hienoja rannekelloja. Se mikä näistä kelloista tekee monipuolisen, on toi rannekkeen vaihtomahdollisuus! Multa löytyy itseltänikin yksi DW:n kello ja se alkaa olla niin loppuun kulunut, että mullakin alkais olla tarve uudelle rannekellolle..
IMG_2091
IMG_2077
IMG_2094
Kello ''Classic Glasgow'' (täällä) Vaihtoranneke ''Classic York'' (täällä)

Koodilla XMASOLIVIA saatte -15% alennuksen Daniel Wellingtonin sivuilta Jouluun saakka! Toimitus on ilmainen ympäri maailmaa. Pääset Daniel Wellingtonin sivuille katselemaan kelloja TÄSTÄ. Nyt kipinkapin hyödyntämään tää tarjous!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti