lauantai 12. joulukuuta 2015

BIKBOK FASHIONSHOW

Suunnilleen noin kuukausi takaperin BikBokin yksi työntekijöistä otti muhun yhteyttä ja kertoi, että heille on tulossa Bik Bokille koulutehtävänä järjestettävä asiakastapahtuma, jonka muotinäytökseen he tahtoivat mut mukaan. Mä olin heti mukana sen kauempaa miettimättä, koska joo, täähän on se juttu mitä mä todellakin rakastan tehdä. Keskiviikkona soviteltiin asuja ja torstai iltana vedettiin muotishow BikBokin upea mallisto päällämme! Malleja oli mun lisäksi 9 muuta kaunista naista, joita ilman näytöstä tuskin ois pystytty edes mahdollistamaan..

Näytös oli hyvin erilainen mun aiempiin muotinäytöksiin nähden siten, että oon aiemmin keikkunut lavalla ihmisten yläpuolella, mutta tällä kertaa oli ihanaa vaihtelua päästä ns. rennompaan näytökseen mukaan, jossa käveltiin catwalkia matolla, ihmisten keskellä. Asuja mulle valittiin kolmin kappalein, jotka sisälsivät oloasun, arkiasun ja juhla asun. Oli ihana myöskin päästä esiintymään vähän normaalimmat kledjut päällä, sillä mun aiemmissa näytöksissä oon esitellyt työvaatteita huomioliivineen ja haalareineen, turkisvaatteita ja kelkkavaatteita. Muotinäytöksissäkin on niin paljon monipuolisuutta ja jokainen näytös on omalla tavallaan erilainen, mutta jokainen yhtä antoisa ja mukava toteuttaa. Näytöksen jälkeinen fiilis on aina yhtä huikee ja saa kerta toisensa jälkeen olla ylpeä itsestään.

Super iso kiitos vielä illan mahdollistaneille ja oon niin otettu, että mä pääsin olemaan osana tätä tapahtumaa. Mun duuni on ihan parasta, ja tää muuten taiskin olla mun ensimmäinen keikkani valittuna Miss Pohjois-Suomi Beautynä! 
2015-12-10 06.41.14 2 (1)
2015-12-10 06.41.15 2 (1)
2015-12-10 10.19.46 1
2015-12-10 06.41.12 1 (1)
Kuvat: Paula Heino
Vaatteet: Bik Bok

Minkälainen fiilis näytöksen kuvista välittyy teille katsojille? Tai oliko joku teistä ihan livenä seuraamassa näytöstä?

Oon jo pidemmän aikaa odotellut ja toivonut, että pääsisin postaamaan teille vähän duuniaiheista postausta nyt kisojen jälkeen. Vihdoinkin messissä oli myös kuvaaja, jonka ansiosta pääsin näyttämään teillekin materiaalia! Nyt kun mä saan nauttia mun missivuodestani töitä tehden, niin aion tehdä sen täysillä, koska näitä tilaisuuksia elämässä ei tuu eteen ihan joka päivä. Mä olen siis tilattavissa työkeikoille ja mun sivut sekä työtilauslomakkeen löytää TÄÄLTÄ. Haluaako jengi siis jatkossakin nähdä lisää duuniaiheisia postauksia? Mä toteuttelisin niitä nimittäin mielelläni!

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Susta kyllä huomaa että nautit tosta. :-)

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Koska aiot vastata niihin kysymyksiin joita sulle sai lähettää yhdessä postauksessa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon saanut niin ykstoikkoisia kysymyksiä - usea koskien pelkästään mun parisuhdetta, joten oon aikalailla vaan odotellut kysymyksiä laajemmalta alueelta, mutta ehkä ne pian tulee! :-)

      Poista