torstai 24. joulukuuta 2015

AATTOAAMU

Kääk..! Eilen vielä kirjoittelin tippa linssissä tätä samaista postausta valittaen siitä, ettei mulla oo yhtään joulufiilistä. Nyt sain kuitenkin laittaa tekstin täysin uusiksi, sillä kas kummaa, tänään mä heräsin aattoaamuun onnellisena ja mieli niin levollisena, kannoin lahjapaketteja kuusen alle ja aloittelin aamua perinteisesti lastenohjelmien äärellä. Nyt syön riisipuuroa, mikä on ihan paras tapa ottaa aattopäivä haltuun! Kaiken kukkuraksi saatiin vielä eilen ihana valkoinen joulu ja täksi aamuksi vielä pirteä pikkupakkanen. Mä en vois muuta jouluaatolta toivoakkaan.. 

Meillä on aina joulua vietetty isosti, isolla porukalla läheisten kanssa ja koska mä rakastan perinteitä, niin siksi vietetään joulua yhdessä myös tänä jouluna! Mulle joulu on tärkeetä aikaa - en tarkalleen tiedä miksi, mutta joulunaika on jotenkin niin ihanaa, silloin osaa rauhottua ja olla oikeesti onnellinen. Mä oon viimevuosina jopa surrut sitä, ettei joulut oo enään niin lapsenmielisiä ja tunnu samalta kuin silloin joskus pienempänä, mutta nyt on ollut ihana huomata, ettei joulussa enään tärkeintä oo se lahjasaalis, vaan mulle on kaikista tärkeintä vaan saada viettää se joulu rakkaimpien kanssa ja itse ilahduttaa toisia lahjoilla. Joulu on rauhan ja onnen aikaa - just siltä musta tuntuu nyt!
IMG_2594
IMG_2202
IMG_2625
IMG_2599
IMG_2203
IMG_2655
Muistetaan, että joulu voi olla rikas ilman lahjatulvaa ja kaunis omassa koruttomuudessaan. Tehdään joulusta jokainen omanlainen satumme ja ollaan kiitollisia kaikesta siitä, mitä on meidän ympärillä. Mä haluan toivottaa teille kaikille ihanille lukijoille ja muuten vaan stalkkaajille, oikein ihanaa, rauhallista, onnellista ja rakkaudentäyteistä joulua! 

9 kommenttia:

  1. Tiiäks mulla on just sama tilanne, eilen itkin poikaystävälle mun olematonta joulufiilistä, mutta tänä aamuna heräsinkin onnellisena ja levollisena, ja mielialaa paransi entisestään sälekaihtimien välistä paistaneet auringonsäteet ja valkoinen maa<3 Ehkä se joulufiilis tarvitsi ne eiliset itkeskelyt ja nyt voin onnellisin mielin rauhoittua joulun viettoon. Ihanaa joulunaikaa, lempparibloggaajani<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi! Niimpä! Hyvä kuitenkin, että säkin sait joulumielen kohdalleen! Olipa kauniisti sanottu. Iso kiitos kommentistas! <3

      Poista
  2. Ihania kuvia !

    http://jjjbloggaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Täällä aloitettiin aattoaamu juuri mainitsemallasi tavalla ❤ Ihanaa joulua!

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Sulla on ihana tyyli kirjoittaa!! Tulee aina hyvä mieli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wautsi miten upea kuulla, kiitos paljon ja kiitos piristävästä kommentista! <3

      Poista
  5. Mun on pitkään pitänyt kommentoida mut aina se on jotenkin jäänyt. Mutta nyt ryhdistäydyn! :D Oot ihan mahtava bloggaaja, näin blogisi kehittymistä ainakin vuoden seuranneena voin sanoa. Sä kirjotat mielenkiintosesti ja suoraan sydämestä. Kuvat on myös tosi kivoja. Tuntuu, että oot elämänjanoinen, sinnikäs persoona, ja arvostan tosi paljon sun elämänasennetta mikä teksteistä huokuu läpi. Enää ei varmaan voi toivotella hyvää joulua, mutta onnellista uutta vuotta senkin edestä! :)

    -Miriam

    VastaaPoista