torstai 12. marraskuuta 2015

MISS POHJOIS-SUOMI BEAUTY 2015 KRUUNAUS

Sunnuntai oli missin julkistuspäivä. Kello kolmelle oli merkitty uuden Miss Pohjois-Suomi Beautyn julkistaminen, jota ennen meillä oli kaks muotinäytöstä joiden välissä tuomariston haastattelu. Fiilikset oli sairaan jännittävät, sillä oli viimeisimpiä mahdollisuuksia näyttää omat taitomme ja säihkyä tuomareille asti, jotka oli muuten taitavasti piiloutunut muun yleisön joukkoon. Tuomarin haastattelu tapahtui henkilökohtaisesti eikä meillä ees ollut tietoo siitä, ketä tuomaristoon kuului. Ennen kisoja tehtiin puheluhaastatteltu yhden tuomariston jäsenen kanssa ja paikan päällä ihan kasvotusten toisen tuomarin kanssa. Haastattelussa oli vaan pistettävä kaikki peliin ja näyttää se jano, mille paikalle haluttiin sijoittua kilpailussa..

Julkistaminen aloitettiin missien esittelyllä. Kun esittely oli ohi ja oli aika kuulla vuoden 2015 Miss Pohjois-Suomi Beauty ja sen perintöprinsessat. Mä jännitin ihan hirveesti, etten edes muista, millon viimeksi oisin ollut yhtä jännän äärellä.. Toiseksi perintöprinsessaksi valittiin Utsjoen tyttö Liisa Reinola ja Ensimmäiseksi perintöprinsessaksi sekä yleisön suosikiksi valikoitui Sanna Pesonen. Kun tytöt oli julkistettu, mä ajattelin, että okei, game over. Mä en ainakaan voi olla voittaja..
IMG_0835
IMG_0885
Meidän kisaajien taso oli tosi kova, sillä mun mielestä meistä jokainen oli potentiaalinen ja ois sopinut tehtävään. Hullun hauskoja ja kauniita tyttöjä jokainen missifinalisti, enkä mä itse ois mitenkään osannut valita voittajaa. Tuomariston valinnan perusteella se kuitenkin tehtiin ja kun voittaja oli aika julkistaa, en oikeesti tiennyt miten päin seisoa lavalla. Sitten se kuului. ''Miss Pohjois-Suomi Beauty 2015 on finalist numero 4, Olivia Myllylä!'' Oon sanaton, en tiiä mitä ajatella. Jään paikoilleni ihmettelemään ja mut haetaan mun paikalta hakemaan palkintoa. 

Siinä me sitten seisottiin. Minä ainakin onnellisempana, kuin pitkiin aikoihin. Pitelen painavaa pokaalia ja lahjapusseja. Kymmeniä kameroita joka suunnassa, en tiedä mihin niistä katsoa. Hymyilyttää niin, että poskiin sattuu. Onnenkyyneleet vyörii pitkin mun poskea.
IMG_0919
KELEKKAMESSUT 20162
KELEKKAMESSUT 20162-001
''Haapajärvellä syntynyt nykyisin Kokkolassa asuva Olivia Myllylä kruunattiin viikonloppuna Miss Pohjois-Suomi Beauty-kisassa kirkkaimmalla kruunulla. Pohjoisen Suomen oma uusi pr-tyttö on tuomariston mukaan säteilevä ja vuorovaikutustaitoinen.'' -Maaselkälehti

Mielettömän hyvillä fiiliksillä kohti kotia. Viikonloppu oli lyhyt, raskas, opettavainen ja ennenkaikkea se päättyi parhain mahdollisin tavoin. Mä en oikeesti osaa vieläkään kommentoida muuta, kun että mä en osannut odottaa pääseväni tälle paikalle. Jokatapauksessa, järjettömän ihana fiilis ja mä odotan kovasti, mitä kaikkea mun missivuosi tulee pitämään sisällään (kääk). Nyt ymmärrän merkityksen näille kolmelle sanalle: Kiitollinen, siunattu, onnellinen.

6 kommenttia:

  1. Oot kyllä upee ja varmasti meni voitto oikeeseen osotteeseen! Mielenkiintonen postaus kaikenkaikkiaan. :)

    18 / Espanja > palmujenmaassa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun ihana kommentti! Superiso kiitos! <3

      Poista
  2. Onnea! Ootko miettinyt lähteä kisaamaan miss Suomi kisaan?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta voin myöntää pitäväni sitä sellasena ''goalsina'' :-)

      Poista
  3. Sylillinen onnea voitostasi! :) Meidän paikallislehden sivuilta (Maaselkä) päädyin tänne katselemaan kirjoituksiasi ja hyvälle vaikuttaa.

    Satuinkin näkemään sinut muutama vuosi sitten, kun olit käymässä isovanhemmillasi ja totesin, että onpa sinusta kasvanut kaunis tyttö :) Eli eipä ole ihme, että voittoja tulee :) Jos ihmettelet, niin me asuttiin silloin sinun isovanhempien kans samassa pihapiirissä.

    Tämä ei kyllä ole minun tapaista näin kirjoitella, mutta josko kommenttini piristäisi sinua kaiken pimeyden keskellä :) Kaikkea hyvää sinulle ja koko perheellesi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau mikä ihana kommentti! Super iso kiitos. <3 Upeeta kuulla, että mut muistetaan tollakin tapaa ja noinkin pitkän ajan takaa. Kiitos paljon kommentistas, ihana saada tämmöstäkin palautetta! :-)

      Poista