maanantai 12. lokakuuta 2015

LOMAMAANANTAI

Eilisiltä hyvinvointimessuilta palattiin juuri julkistettuna Miss Pohjois-Suomi Beauty finalistina! Ihan järjettömän hienoa olla mukana toinen toistaan isommassa missikisassa. Kisasta tulee sairaan jännittävä ja taso on kyllä tiukka mitä toisia tyttöjä eilen seurailin, mutta mulle on iso juttu jo pelkästäänkin se, että oon taas yksiä missikisoja kokemuksen rikkaampi! On siis iso kunnia olla oikeasti yksi Miss Pohjois-Suomi Beauty kisaajista, jonka finaali järjestetään kuunvaihteessa Rovaniemellä kelkkamessuilla. I'll be there!

Niistä missijutuista paluu taas sitten tähän mun syyslomaan.. Mä totesin jo tänään, että ''tylsää'', joten tuleva viikko ei siihen nähden näytä kovin lupaavalta, haha.. Lähtisin kyllä mielelläni niiden matkaan, jotka suuntaa esimerkiksi pääkaupunkiseudulle hotelliaamiaisille ja ostoskeskuksien pyörityksiin, mutta oon satavarma siitä, että tuleviin pitkiin aikoihin en saa olla yhtä rauhassa, kun saisin tän viikon olla. Parempi ehkäpä siis kuitenkin koittaa saada virikettä noista netflixin pyörteistä ja Kokkolan omista ostoskeskuksista.. Kyllä tästäkin viikosta hyvä tulee, kun vaan uskotaan niin!
IMG_0139
LOKAKUU 15
LOKAKUU 15-001

1 kommentti:

  1. Usko pois, rentoutuminen kannattaa! Ja kotonakin keksii vaikka mitä tekemistä :) Kokkaa hyvää ruokaa, ota kuuma suihku (tai kylpy jos kotoa löytyy amme) ja kato sitä netflixiä. Tai pyydä kaveria käymään ja pitäkää kunnon hierontatuokio :D Mut hyvää syyslomaa ja onnea finalistille ♥

    VastaaPoista