lauantai 10. lokakuuta 2015

LOMALLA VIIMEINKIN

Tää aamu on lauantaiaamu, jonka saan pitkästä aikaa viettää ihan rauhassa. Mä pääsin eilen viikon mittaiselle syyslomalle, joka sattuikin just hyvään saumaan mun kohdalla. Oon tehnyt hommia päivät pitkät stressitaso pyörien kympin nurkilla, unohtamattakaan niitä pitkiä ja väsyttäviä koulupäiviä. Nyt vihdoinkin mä olen oikeasti lomalla, jota voi jopa kutsua lomaksi! Mun tulevan viikon aion pyhittää täysin sille lomailulle, vaikka työ mitä teen (ja mitä rakastan yli kaiken) kuuluu mun jokaiseen päivään, on välillä hyvä antaa myös itselle aikaa. Veikkaanpa kuitenkin, että saan loma ähkyn jo puolessa välissä viikkoa, sillä oon tottunut tekemään - en olemaan. Jokatapauksessa, ihana ottaa vähän pientä hengähdystaukoa kaikesta ja viettää ainakin muutama päivä näin, kahvia rauhassa juoden ja koneella selaten kuitenkin velvollisuudet ohittaen! Tiedän itse, miten oon sen ansainnut. Tähän väliin hyvä sanoa, mä oon kiitollisempi kun koskaan, mun paikasta tässä elämässä just nyt!

Huomenna, sunnuntaina mut voi nähdä Oulussa hyvinvointimessuilla Ouluhallissa. Jos siis oot Oulusta tai pyörit siellä muuten vaan, tulkaa paikalle katsomaan miks mä olen siellä, vaikka tuskin ette välty sen kuulemisesta jo somen kautta.. Palataan mahdollisesti niissä merkeissä, mutta nyt, nautonnollista lomaa niille, joilla se on nyt! 
IMG_0060
IMG_0069
IMG_0062

1 kommentti:

  1. Nättejä kuvia! Hyvää lomaa sinulle! :)
    http://minunvalokuvia.blogspot.fi/

    VastaaPoista