perjantai 16. lokakuuta 2015

ESITTELYSSÄ MUN HUONE

Oisko kulunut pian 2 vuotta siitä, kun päästiin muuttamaan tähän nykyiseen, silloiseen uuteen kotiin.  No, niin kauan on myöskin mennyt huonepostauksen toteuttamisessa.. Ihana klisee tähän väliin, parempi myöhään kun ei milloinkaan! Mun huonetta on sisustettu uusiksi ties kuinka monet kerrat, mutta nyt vihdoinkin muutamaa lisäystä lukuunottamatta tää alkaa miellyttämään mun silmää! Mä oon niin sitä tyyppiä, joka rakastaa uudistaa eikä viihdy kauaa samassa. Näin on siispä myöskin mun huoneen laita - voi olla, että enskesänä tää on jo täysin eri tyyliä!

Muistan ikuisesti, kun mulle joskus sanottiin, että mä sopisin sisustussuunnittelijaksi. Nyt kun asiaa ajattelee, ei se ois ollenkaan hullumpaa! Mä niin rakastan toteuttaa itseäni ja sisustaminen on yks ihanimpia tapoja niistä. Kauppojen sisustusosastot ja huonekaluliikkeet on paikkoja, jossa mut saa sekoamaan. Ois niin paljon ihania juttuja, millä sais vaikka koko kodin aikaiseksi! Varsinkin nyt, kun  mulla on kamala sisustusvimma päällä ja poikaystävä remppaa kämppää, niin voitte vaan kuvitella, miten minä tummana ja tulisena siellä heittelen sisustusideoita mun maun mukaan, mutta sitten siellä on se yhtä pippurinen tyyppi vastassa joka ei ihan kaikesta ookkaan samaa mieltä mun kanssa.. Noh, jospa mäkin pian pääsisin omaa kämppää laittamaan.. 
IMG_0233
IMG_0251
ROOM
IMG_0282
IMG_0262
Minkälaisia sisustajia sieltä ruudun takaa löytyy? Miltä mun tyyli sisustaa näyttää teidän silmään?

10 kommenttia:

  1. Niin ihana huone, tykkään ! ❤️

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana huone!! :-)

    aliinakallio.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Oi oi miten ihana huone <3 Sai pari ideaa omankin huoneen sisustamisees !


    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ku kiva kuulla! Ihana inspiroida myös muita. :) Kiitti palautteesta <3

      Poista
  4. Mistä tuo pöytä on ostettu? ihanan yksinkertanen :)

    VastaaPoista
  5. Mistähän noi 2 puulaatikkoa on ostettu? Niin ihanan näköset!! :)

    VastaaPoista