maanantai 28. syyskuuta 2015

MISS KOKKOLA VUOSIMALLIA 2015

Täällä teille kirjoittelee venetsialaisina valittu Miss Kokkola vuosimallia 2015! Ihan hävettää, että oon viimeisen kuluneen kuukauden aikana ollut vähän turhankin laiska avaamaan koko bloggeria. Myöskään se, että ilmoittelen näin kuukauden myöhässä mun kohtalosta missikisassa, ei oo niin hirveen mun tapaista.. En voi kylläkään kieltää, että alkuviikot tuoretta Miss Kokkola -titteliä kannattaen ei ois olleet stressaavia ja kiireisiä sen kaiken alussa olleen sähköpostirumban, mediakohujen ja ensimmäisten työkeikkojen suorittaminen kunnialla kotikaupungin missinä. Hrrr, edelleen saan vilunväreet koko kehossa virtaamaan, kun muistelen sitä kuukauden takaista hetkeä jolloin mut julkistettiin edustamaan Kokkolaa kaupungin missinä. Ehdottomasti yksiä parhaimpia hetkiä pienen elämäni saatossa!

Mun sukunimi jota kannan, toimii tietynlaisena tunteidenherättäjänä ja tietenkin mun itseni lisäksi herättää mielenkiintoa myöskin muissa ihmisissä. Jouduttuani mediamaailman isommille palstoille, en sen kummemmin juttuja lähtenyt lukemaan, mutta kommentti mikä mua pisti silmään, oli että ''tyttö taitaa ratsastaa isänsä nimellä.'' Noh, ihan itse mä olen kyllä saavutukseni saavuttanut ja varmasti pääsen elämässä vielä pitkälle, oli mun sukunimi sitten fifty shades of shit tai Myllylä. Vaikka nyt Miss Kokkola titteliä tulevan vuoden kannattelenkin, en kaipaa minkäännäköistä erityiskohtelua. Oudoilta ihmisiltä saadut pitkät katseet ei oo mun maailmaa mullistanut tai en niitä sen pikemmin ole edes hämmästellyt, sillä oon edelleen se sama Olivia, yksi pieni ihminen täällä muiden joukossa.  Onhan se hassua nähdä oma pärstä lehdessä, mutta samalla tavalla sieltä löytyy kenen tahansa muunkin pärstä.
IMG_9014
IMG_9033
IMG_9074
Jos kiinnostaa mun vuotta missinä seurata enemmänkin, niin tykätkää Miss Kokkolan fb sivuista! Sinne päivittelen missikuulumisia vaikka tuskin niiltä tullaan täällä blogin puolellakaan välttymään. Meitsi koittaa nyt ottaa taas tiuhan tahdin tähän kirjoitteluun - onhan tää kuitenkin homma, mitä rakastan yli kaiken.  

11 kommenttia:

  1. Hurjasti onnea, ja kannahan tittelisi ylpeydellä!:-)

    VastaaPoista
  2. onks kokkolassa oikeesti nii paljon ihmisiä et siellä voi järjestää missikisat (järjestetäänkö niitä vielä??) mut joo varo ettei nouse päähän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, Miss Kokkola kisaa on järjestetty tietääkseni jo n. 20 vuotta. :-)

      Poista
  3. Voi miten kauniita kuvia! :) Hirmusesti onnea!

    VastaaPoista
  4. Kuka sun isä sit on?

    VastaaPoista
  5. IHANA TAKKI! voitko kertoa mistä tollane löytyy?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. EIKÖ!! Muistan, kun noita oli H&M:llä vuosia sitten, mutta toi löyty satunnaisesti fb kirppikseltä. Oon niin in lööv siihen!

      Poista