sunnuntai 9. elokuuta 2015

IT'S TIME TO BEGIN

Moi! Täällä rustailee viimeisestä lomapäivästä nauttiva, joka ei pistä pahakseen loman lopettamista. Joo, voin myöntää, että on toisaalta taas haikeeta unohtaa tämä turhanpäiväinen löhöily ja järjettömän epäoksettava ruokavalio, mutta pohjimmiltaan en kuitenkaan ole koskaan ollut näin fiiliksissä koulujen aloittamisesta. Tunnen itseni jo niin aikuiseksi, koska edessä on kolme vuotta opiskelua ammatillisessa ja meikäläinen on vaan edelleen yhtä innoissani siitä, että mä oikeasti sain paikan mun unelma-alalta. Jos eletään realistisesti, niin musta vain saattaa tuntua aikuisemmalta.. Mutta mulla on edessä uusi alku, uusi koulu ja kutsuisin tätä mielelläni myös uudeksi elämäksi. Mulla on mahdollisuus ikäänkuin aloittaa puhtaalta pöydältä ja siitä olen enemmän kuin fiiliksissä. 

Mun kesä on ollut oikeasti kasvattava ja mua itseäni muuttava. Mä olen oikeasti oivaltanut asioita ja oppinut juttuja, vaikkakin kantapään kautta. Jokatapauksessa, oon löytänyt itsestäni lisää heikkouksia unohtamattakaan niitä mun vahvuuksia, joihin mä osaan varautua tulevaisuudessa, koska mä tunnen itseäni enemmän. Joskus löysin jonkun hyvän quoten, missä sanottiin kutakuinkin näin, että ''ole sujut itsesi kanssa, koska olet kaikki mitä sinulla on.'' Lause koskettaa mua syvältä sisimmästä ja on tärkeää, että itse tiedän sille tarkoituksen. Loma on ohi ja mä ainakin aion jatkaa tästä kohti uusia, hyviä tuulia. Nyt mun mielen valtaa syvä kiitollisuus kaikesta siitä, millä mua on ikinä siunattukaan.
DSC_0245


DSC_0243
Joukostamme satavarmasti löytyy ihmisiä, jotka ei niin innoissaan kouluun lähtiskään, niin muistakaa kuitenkin, että vielä on kesää jäljellä ja vielä tulee kauniita päiviä. Jokainen päivä on meille lahja, joka me saadaan käyttää, niin kiitetään siitä ja otetaan siitä irti kaikki nautinto. Päivät ei ole vain päiviä muiden joukossa, vaan ne on päiviä, jotka on tehty sua varten. 

XOXO, Olivia.


8 kommenttia:

  1. kaunis olet. tsemppiä uusiin tuuliin <3 tämä nyt ei liity mitenkään tähän mutta oletko vielä uskossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmusesti. <3 Tottakai, ei se ole luopumisen arvoinen asia. :')

      Poista
  2. Voi miten ihana postaus! Oot jollakin tapaa niin luottavainen ja elämänjanoinen ihminen, etten voi kuin ihailla. Pidä tuo elämänasenne Olivia! :)

    Teetkö MissKokkola-aiheista postausta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Upeita kehuja täällä! Kiitos mielettömästi. :')

      Poista
  3. Hei oon monesti miettiny että millä muokkaat sun instagramkuvat yleensä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan instagramin omilla muokkauksilla lisään vaan valoa ja kontrastia, en niitä sen kummemmin muokkaile! Joissakin kuvissa käytän vsocamin filttereitä. :)

      Poista
  4. Siis hyi hitto, onks sun poikayståvä -95 ja sä -99? Mitä helvettiä? Eiks sua kuvota?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No rakkaudessa ei kyllä ole kuvottamisen aihetta

      Poista