maanantai 17. elokuuta 2015

ELOSSA

Maanantainen tervehdys tältä puolen ruutua! Ensimmäinen viikko koulun alkamisesta on päässyt historiaan ja uusi, sitäkin parempi viikko pyörähti jo käyntiin hyvillä mielin. Meidän luokka on mukavan oloista jengiä täynnä, koulu on sairaan kiva, eikä ihmisetkään siellä sen pöhlömpiä ole. Tällä hetkellä oikeasti mun arjesta ei mikään tee yhtä kivempaa, kun koulu. Saattaa joidenkin korvaan kuulostaa sarkastiselta, joidenkin korvaan kliseiseltä, mutta miltä ikinä se kuulostaakaan, niin mä puhun totta. En ylistä koulua äärimmäisyyksiin, mutta pointtina toimii pikemminkin se, että pitkän ja tylsän sekä henkilökohtaisesti mulle raskaan kesän jälkeen ei vaan mikään saa mua tuntemaan yhtä hyvää oloa, kun koulu ja ennenkaikkea arki. Arjessa kivaa on se, että että pääsee nauttimaan niistä viikonlopuista ja ottamaan kaiken ilon irti arjesta ja sen pienimmistäkin hyvistä jutuista.  Mikä tässä arjessa on myös kivaa, niin ollaan saatu aurinkoisia ja lämpimiä kelejä nautittaviksi ja kulutettaviksi! Onkos jollakin jotakin valittamisen aiheita? ;-) 

Nyt kun arki on polkaistu käyntiin ja elämäkin sujuu aika mallikkaasti, niin mulla on myös aikaa ja halu kirjoittaa blogia ja panostaa taas tähän juttuun. Mulle saa ehdottaa postaustoiveita oman maun mukaan, joita mä innolla lähtisin toteutteleen! Nauttikaa alkaneesta viikosta kaikki! <3
IMG_2983
IMG_2993
IMG_3013

Moni onkin voinut jo Kokkola-lehdestä jutun musta löytää, mutta ne jotka ei vielä tiedä mistä onkaan kysymys, niin tutkikaapa alkajaisiksi viimeviikon Kokkola-lehti ja kerron siitä lisää ihan tuossa tuokiossa!

2 kommenttia:

  1. Treenipostaus+ruokavalio olisi kiva!:)

    VastaaPoista
  2. Joku mydayn tyyppinen tai vaikka postaus susta ja parhaasta kaverista ois kiva :)

    VastaaPoista