tiistai 2. kesäkuuta 2015

YELLOW HOUSE

Mun loma on alkanut ihan ok! Eilisen sateen aikana lohduttauduin sillä, kun netflix ilmoitti mulle, että Gossip Girlin kutoskausi on nyt näkyvissä!! Mun tylsät kesäpäivät siis pelastui. Päivä eteni netflix leffamaratonilla ja niin edespäin. Tänään käytiin puolsiskon kans kahvilla ja kuvaamassa kesän 2015 ensimmäinen asu. Asu ei ehkä oo vielä niin kesäinen - sillä ei oo vielä ilmakaan, mutta niin iloisesti oottelen niitä sortsikelejä jo. Ehkä vielä, ehkä vielä..

Päivän ihmetyksen aiheita: Oon aina ihmetellyt mitä jengi näkee Ed Sheeranissa, koska mä en muka ole ikään lämmennyt sen musiikille. Joo, tänään eksyin kuuntelemaan Ed:n albumia ja kas kummaa, mä oon ihan viety. Sen biisithän on aivan ihania!!! 
Toisena ihmetyksen aiheena ihmetellään sitä, että mä tyhmänä tyttönä korjasin mun ongelmat flickrin kanssa ja ollaan taas sujut. Ihan huikeeta. Mun blogi voi taas elää!
IMG_1828
SEONKESÄ15-001
IMG_1816
Kuunnelkaa kaikki tänään Ed Sheerania ja ihastukaa. Nauttikaa loppupäivästä rakkaat. <3

2 kommenttia:

  1. Upeita kuvia taas! Asupostauksia lisää tulevaisuudessakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, kiitos! Mä itse tykkään hirveesti julkasta ja kuvata asuja tänne, on mukava jos lukijatkin niistä pitää. :)

      Poista