sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

SUNNYSUNDAY

Huh, miten kiva ilma me tänään tänne saatiinkaan! Ei oo kyllä syytä valittaa sitten yhtään. Mä starttasin aamun ihmettelemällä tuota säätä ja parikin tuntia elin epäilyksessä, että ulkona tosiaan voisi muka nauttia auringon lämmöstä. Sen parituntisen jälkeen kuitenkin uskaltauduin vetämään biksut päälle ja ihan turhaan epäilin lämpöä, sillä aurinko porotti niin, että mä sain jopa vahvistettua reilusti yli kuukauden takaisia Espanjan auringon rajoja! En tiedä oikeen miten lämpimiä päiviä kuvaisi sanoin, mutta uskonpa, että jokainen tuntee sen ilonpiston sydämessään, kun aurinko ilmestyy ja lämpömittari lähentelee muutaman kymmenen celsiusastetta. Mä taidan sittenkin olla aika kesäihminen! Kesäihmisempi, kun koskaan osasin odottaakaan..

Myöhemmin treffatiin Minnan kanssa terassilla kuulumisia vaihdellen ja hehkutettiin tätä kulunutta lämmintä päivää. Ihan täydellistä viettää tämmösiä päiviä ulkona ystävän kanssa. Voi kun meille suotais näitä lämpimempiä päiviä useampikin tälle kesälle..
IMG_2561
IMG_2575
IMG_2570
Kuvat: Minna

6 kommenttia:

  1. ooiiih sun hiukset on ihanat ❤️

    http://tthekidult.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Minkä merkkiset shortsit sulla?

    VastaaPoista
  3. Miten voit käyttää korviksia jne jos oot lessu? En siis mitenkään tuomitse. Oon vaa utelias :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mistäs sä repäsit ton, että mä olisin lestadiolainen? :-D Ihan evankelisluterilaiseen kirkkoon kuulun eikä uskoni pidä sisällään sääntöjä. :)

      Poista