torstai 4. kesäkuuta 2015

NAMNAM

Tänään aamupäivästä kävin huollattamassa mun geelikynnet ja laitettiin vähä ripsiä lisää edellisten jäljiltä. Mä oon vihdoinkin saanut kynteni kasvatettua elämäni ensimmäistä kertaa ihan luonnollisin keinoin, eli pelkästään vaan syömättä niitä heti niiden vähänkään kasvettua. Mulla on ollut nimittäin pienen elämäni aikana todella paha tapa purra kynnet ihan mitättömiksi, enkä oo koskaan pitänyt mun käsiä naisellisina. Nyt vihdoin, oon varmaankin kasvanut vähän naisellisemmaks, sillä vihdoin mun kynnet näyttää hyvältä! Ennen Espanjaan lähtöä laitettiin mulle muutamia ripsienpidennyksiäkin, mutta ihan kokeilumielessä vaan nyt kesän ajan. Tuskin mä näihin aion jäädä, vaikka muuten pirun koukuttavat onkin! :-D

Eksyttiin taas ihan pikkuvahinkona kahville Nannen NamNamiin, eikä sen paikan tunnelmasta vaan vieläkään saa tarpeeseen! Ootan kyllä jo innoissani, millon kahvia pääsee terdelle juomaan.. Miks muuten on aina ihan pakko sanoa, että ''käytiin kahvilla'' vaikkei välttämättä edes kahvia joiskaan?!? Pakkomielle vissiin, tai sit se vaan kuulostaa muka paremmalta kun mikään muu. kai?
IMG_1876
IMG_1885
IMG_1889
IMG_1892
IMG_1893

14 kommenttia:

  1. Oi, vaikuttaapa ihanalta tuo kahvila! :--) Oot todella kaunis ja tykkään sun blogista, ihanaa että oot alkanut postailemaan näin useasti! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö!! Voi mitä ihania kehuja! Kiitos hurjan paljon sulle <3 Näin työttömänä lomaillen mulla on aikaa ja kiva taas panostaa tähän hommaan pitkästä aikaa ihan kunnolla. :')

      Poista
  2. Ihana tulla kattoon sun blogia ku niin monta postausta tullu! Näitä vähän kesäsempiä postauksia on kyllä kiva lukee :-) oot tosi kaunis ja pidä yllä tätä blogijuttua, sulla on nimittäi todella hyvä blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi ihana, kun joku on niin fiiliksissä mun postauksista! <3 Mukava kuulla, itseasiassa kesäisempiä postauksia on mukavempi myös kirjoitella. ;-) Kiitos älyttömästi sulle kommentista ja kehuista!

      Poista
  3. Moi! Mulla on yks seepraraitakuvioinen toppi mistä tykkään tosi paljon, mut se on jotenki tylsä kun sitä pitää perus mustien/sinisten shortsien kans, niin oisko sulla minkäänlaista ideaa miten sitä vois yhdistellä? :) Kiitän jo etukäteen! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon itse sellanen tyyppi, joka yhdistää juurikin kuviolliset vaatteet tosi tylsästi. :-D Mä voisin hyvin siis pukea pelkästään mustan alaosan kuviollisen vaatteen kanssa, mutta tee asusta mukavampi esimerkiks lisäämällä asusteita kuten koruja ja tukkajuttuja ja päälle vaikka värikkäämmät kengät. :')
      Kiitos hurjanpaljon kommentista ja ihana, kun päätit kysyä sitä just multa! Tää on nimittäin se homma mikä mua kiinnostaa, ja oli ihana päästä vastaamaan sun kommenttiin. Toivottavasti saat kivan asun aikaiseksi. <3

      Poista
    2. Hei kiitos sulle! Miten mä en oo tajunnu et koruilla ja kengillä voi muokata sitä asuu! Ja jostain syystä luotan et sä handlaat tällaset vaatejutut, eli älä yhtään kummastele jos kyselen jatkossakin tällasia! :D

      Poista
    3. Kysele vaan, ihana vastailla tälläisiin! ;)

      Poista
  4. Onpas upean näköinen paikka, todella ihastuttavia kuvia! :)

    VastaaPoista
  5. Mistä noi sun ihanat aurinkolasit on? :-)

    VastaaPoista
  6. Hei mulla on ihan sama ongelma kynsien kanssa! Miten sait ne kasvamaan? Mä ooon pienenä purrut kynsiä, mutta nykyään jos ne kasvaa ne lohkeaa tai revin pois kun ne on niin heikot :( tosi ärsyttävää ja ihan kamalan näköset! Ihana lukea näitä postauksia ja ois kiva kuulla kun sulla inttileskeys kohta loppuu miten tää aika on sulla sujunut :) t. inttileski jolla vielä jatkuu toiset puoli vuotta... :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tehtiin mulle geelit kynsiin ennen Espanjaa ja kynsien paksuuden vuoksi en niitä saanut purtua, eikä ulkomailla itseasiassa edes tehnyt mieli. :-D Ne geelit on oikeesti hullun kiva vaihtoehto rakennekynsien sijaan, ne ei huononna sitä kynttä ja varsinkin jos on just ohuet ja lohkeilevat kynnet. Kannattaa kokeilla! :-)
      Kiitos ihana ano, mä tuun varmasti postailemaan inttileskeydestä näillä loppumetreillä, heti kun saan paremman puoliskon ihan virallisiin kuviin mun kanssa.. Kiva kuulla, että sellaselle on mielenkiintoa!
      Tsemppiä sulle <3 Mieti miten nopeaa tää ensimmäinen puolivuotinen meni, ehkä se toinen menee vielä nopeampaa!

      Poista