sunnuntai 14. kesäkuuta 2015

MUMMUTUKKA

..Ja nyt puhutaan niistä harmaista hiuksista. Ei niistä hiuksista, jotka alkaa vanhenemisen myötä luonnollisesti kasvamaan hiusten sekaan, vaan pikemminkin tästä uudesta tukkavillityksestä; harmaiksi värjätyistä hiuksista. Tän villityksen levitessä en ole kertaakaan ollut tästä väristä moksiskaan, sillä, no, mun mielestä harmaa tukka näyttää ihan pirun hyvältä. En pistäis pahaksi, jos munkin tukka olisi harmaa ja sitä mä olen ajatellutkin lähteä havittelemaan.. Haluaisin vetää mun dipit harmaiksi ja pitää tyven tummana, niinkuin totuttukin.. Oisko ihan hullu ajatus? :-D 
Desktop-001

9 kommenttia:

  1. Joo, todellakin, absolutely, ois aivan upeet sulle! Pakko kysyy sun mielipidettä kun itte oon leikannu long bob-mallisen kesätukan, niin sopisko sun mielestä tähän malliin vaaleet dipit ja suklaanruskee tyvi? Kerro ihan rehellisesti mielipitees, kiinnostais kuulla:) tällä hetkellä mun hiukset on sellaset keskiruskeet, vähän epämääräisiä raitoja siellä täällä:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee!!! Ehkä mä rupeen tuumasta toimeen..;-)
      Siis oon aiemminkin joskus jollekkin todennut, että lyhyeen tukkaan ei musta passaa dipit. Eriasia liukuväri, jos tyvessä on noin. 5-7cm tummaa väriä ja loput hiuksista on vaalennettu, mutta jos lyhyeen hiukseen vetää dipin, ei se musta kauheen ihailtavalta näytä.. Voithan sä tehdä sen liukuvärin, ku lyhyttä tukkaa ei oo niin kova urakka vaalentaakkaan. :)
      Ja ai että, long bob *buenoemoji* Ehkä mäkin koulun alotettua pätkäsen tän fledan long bobiksi. :D

      Poista
    2. Toi on muuten hyvä idea, pistän kyllä toteutukseen! Kiitos paljon rehellisestä mielipiteestä, ihanaa ku viittit vastata kunnolla<3 Ei muuta kuin kampaajaa varaamaan!;-)

      Poista
    3. Oleppa hyvä! <3 Arvostan, että multa uskalletaan ja ensinnäkin halutaan tulla kysymään tällaisiakin kysymyksiä. Ihana vastailla. :-)

      Poista
  2. Oi, harmaat hiukset on niin kivat! Ja sulle sopis sellaset ihan varmasti, koska sulla on niin kauniit kasvot että niihin tuntuu sopivan millainen tukka vain! :) Innolla myös odotan, että leikkaatko long bobin vielä joku päivä. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hullun söpö kommentti, kiitos paljon <3 Uskon, ettei koulussa mee ku muutama viikko ja mulla on jo long bob! :-D

      Poista
  3. Sulle sopis tällaset ihan älyttömän hyvin! Tää trendi on muutenki niin makee :D Ja hei paljon onnea opiskelupaikasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookkin! Hypetykset sille. ;-) Kiitos, koulupaikka täältä kyllä pelasti mun seuraavat kolme vuotta. <3

      Poista
  4. Näyttäs kyl varmasti hyvältä kuhan vaan ois oikeesti sellane puhdas hopeinen harmaa, eikä sellane likanen harmaaharmaa! :)

    VastaaPoista