maanantai 15. kesäkuuta 2015

MATALAT KOROT

Mä oon aina ollut korkokenkien hyvä ystävä, vaikkei sitä välttämättä uskoisikaan lenkkareiden suurkuluttajana. Mulla on aina ollut korkeita korkoja mun pituudesta huolimatta, enkä ole ikinä epäröinyt korkeiden korkokenkien käyttöä tai varsinkaan niillä kävelyä. Tässä asiassa mä mahdollisesti tulen äidin jalanjäljissä, sillä mamma korkkareiden suurkuluttajana ja nimimerkillään omistaa kokonaisen hyllykön ainoastaan korkokenkiä. Ehkä mä siis sain syntyä henkiset 14 senttiset korkokengät jalassa. Aina olen omistanut korkeat korot ja ollut jengin pisin (tosin korkokengillä ja myös ilman.) Tänään kuitenkin törmäsin itsessäni todella isoon poikkeukseen. Minä, aina tottunut korkeisiin korkoihin, aikoo kävellä parit juhlat matalissa koroissa. Mä nimittäin löysin täydellisyyttä hipovat matalat korot. En oikeasti siitä matalasta tiedä, mutta mulle noi on odotettuakin matalemmat. Uskomatonta.  
IMG_2126
IMG_2129
IMG_2131
Musta noi nilkkaremmit kengässä näyttää ihan törkeen hyvältä. Näitä oli myös mustina yksilöinä, mutta tuo sähkönsininen oli jotenkin ihanan kesänen väri ja tosin hintalapussakin oli sellaset -50%.. Kuvassa näkyy myös valkoinen kynähame, yks uutukaisista ja vitsit et pidän siitäkin!

4 kommenttia:

  1. Tosi kivat kengät kyllä ja hame myös! :-) ootko muuten tulossa konffaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! :-) Mä haluaisin tulla lauantaina pyörähtämään, mutta vielä jää nähtäväksi onnistuuko se..

      Poista
  2. Tai siksi lyhyemmät korot koska poikaystäväs on sua lyhyempi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDD true dat, mutta ei se ole ainut syy. ;-)

      Poista