keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

KIRPPISLÖYTÖ

Kuinka moni teistä, mun lukijoista, kuuluu facebookissa jonkinlaiseen kirppisryhmään? Oon itse todella laiska kiertelemään kirpputoreja, mutta nettikirppikset on avanneet mulle täysin uuden ulottuvuuden. Mä nimittäin kuulun useampaankin fb-kirppis ryhmään ja sen huomaa kyllä siitä, miten mielettömiä löytöjä mä siellä olen saanut tehtyä. Oon saanut niinkin omastakin kaapistani myytyä pois ylimääräiset ja käyttämättömäksi jääneet vaatteet ja auttanut myös toisia pääsemään voiton puolelle luopuessaan turhista roinista ja vaatteistaan. Musta kierrättäminen on niin coolia ja ennenkaikkea fiksua! Jokaisen täytyis ymmärtää kierrättämisen hyödyt. Se, mikä on sulle jo vanhaa, voi olla toiselle täysin uusi. Niin siisti mahdollisuus, joten miksi heittää sellaiset vaatteet pois, jolle joku voi antaa uuden käyttömahdollisuuden? Et itsekään keksi siihen järkevää vastausta. Jos puhutaan siitä mun viimeisimmästä löydöstä (jonka hehkutus jäi tän kierrättämisen varjoon), on siis adidaksen täysin uudenveroinen toppi, josta maksoin huimat viisi euroa! Vieläkö joku uskaltaa väittää, että kierrättämisessä ei olisi järkeä..
IMG_2322
SEONKESÄ15-004
Huomenna on muuten mun aika istahtaa kampaajan penkille eikä oo harmainta aavistusta mitä mä nyt ryhdyn tälle reuhkalle tekemään.. Vai onko mulla sittenkin harmaa aavistus?!? En tiedä..

12 kommenttia:

  1. Nyt rohkaset ittes ja vedät pään harmaaksi!;-) En pääse yli siitä miten hyvältä se sulla näyttäis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon itseasiassa rohkaistunut ja aika varma siihen harmaahopeeseen, mutta tuskinpa tälle nyt vielä ihmeempiä pystytään tekemään, sillä sen verran tumma tää latvakin vielä on. Mut sitä kohti mennään!
      Huikeeta, että jokun muukin on vähintäänkin yhtä innokas, kun mä. ;-)

      Poista
  2. Minkä kokoinen se sun adidas mustavalkoinen t-paita on? Aattelin ite tilata sellaisen ja en tiedä yhtää minkä kokoisen:0 ja onko se sellanen tiukka entä pitkä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on 34 ja ihan sopivan kokonen on. :) Jos haluut reilumman niin ota normaalia isompi koko, mutta muuten noissa on aika normi koot.. Eikä oo liian tiukka tai pitkä! :-)

      Poista
  3. Odotan innolla et millaiseen loppujenlopuksi päädyit;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No empä kummosempaan, tyvi saatiin piiloon.. :-D

      Poista
  4. Ihana toppi! Mistä facebook kirpputorilta tekee noin hyviä löytöjä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myydään ostetaan vaihdetaan annetaan kokkola ryhmästä ainakin.. ;-)

      Poista