tiistai 23. kesäkuuta 2015

KESÄKUUN LÄMPIMIN

Sunnuntai oli varmaankin kesäkuun ensimmäinen oikeesti lämmin päivä. Ulkona pystyi aivan hyvin hippailemaan teepparissa ja mä teinkin niin. Ihana auringonpaiste jatkui iltaan asti, eikä muuten haitannut yhtään, sillä meillä oli jopa jotain mielenkiintoista tekemistäkin! Otettiin suunnaksi Kälviä ja mentiin eläinpuistoon katselemaan kissoja ja possuja. Oon moneen kertaan kuullut ohimennen ja ei niin ohimennen Kälviän eläinpuistosta ja autollakin ohi ajanut varmaankin sadat kerrat, mutta silti olen aina jotenkin jättänyt huomiotta tän kyseisen mestan. Eläinpuisto oli niin hullun siisti kaikkine eläimineen ja vanhoine rakennuksineen, etten ehkä kestänyt. Miksi mua ei oikeesti ole aiemmin viety tonne? Paikanpäällä meillä vierähti reilu puolitoista tuntia ja oisin hyvin voinut jäädä sinne vielä kahvittelemaankin, mutta tällä kertaa meidän aika ei riittänyt siihen. Tiedänpähän nyt ainakin, minne kahvilaan mä seuraavaksi raahaudun samanlaisena kesäpäivänä!
IMG_2245
IMG_2298
IMG_2257
IMG_2305
IMG_2276
Oikeesti, käykää tuolla. Paikka ja eläimet oli niin mielenkiintosia, vaikkei siitä ajatuksesta mennä eläinpuistoon välttämättä heti innostuisikaan. Mä voisin hyvin lähteä noita katselemaan toiseenkin kertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti