sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

JUHANNUS

Me vietettiin juhannusta järven rannalla ja metsän ympäröimänä (lukekaa: miljoonien hyttysten pistettävänä) huippu jengin kera. Mökki oli ihastuttava ja niin muuten oli maisematkin. Juhlittiin juhannusta grillaten, saunoen ja jopa uiden, sekä rupatellen vaan turhia ja vähemmän turhia. Oli ihana irtautua mun tylsästä kesäloma arjesta ja nautiskella keskikesästä. On se uskomatonta, miten tää kesä voi olla jo puolessa välissä ja illat ruveta pimenemään, kun ei tästä kesästä oo vielä päässyt läheskään kunnolla nauttimaan.. Onneks juhannus nyt kuitenkin oli hyvä! 

Lauantai-illan suunnitelmat muuttui meillä aika nopeaa, sillä mä otinkin Tuomaksen kanssa suunnaksi kotihuudit ja käytiin illalla pyörähtämässä jopa Kalajoella. Ihanan rauhallinen juhannus, mutta silti monipuolinen ja paljon kerettiin tekemäänkin. Konffa -15 jäi multa tällä kertaa näkemättä, mutta välillä on ihan hauska poiketa siitä basicistä. Mä totesin taas, että kyllä tää elämä on hyvää. 
IMG_2176
IMG_2185
IMG_2203
IMG_2179
Näihin kuviin tiivistettynä mun juhannus. Tämmöisiä viikonloppuja lisää, kiitos. 

4 kommenttia:

  1. Haluaisitko sä kertoo susta ja tuomaksesta enemmän täällä blogissa vaikka tehdä postauksen miten tapasitte ja miten teidän juttu alkoi kehittyä ja iha mitä vain tulee mieleen.. Ois ihan mahtava kuulla :')Oon varma et moni muukin lukija haluais kuulla ! Ootte niin super upea pari et mää en kestä <3 ja oon niin ilonen sun puolesta että olette löytäneet Tuomaksenkaa toisenne. Toivon teille kaikkea hyvää ! Pus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo!! Mikä ettei, mutta kaikki aikanaan. ;-)
      Kiitos ihanasta kommentista ja ideasta <3

      Poista