tiistai 24. maaliskuuta 2015

Pieni pyyntöni mun

Mä oon monesti ottanut sellasen asenteen elämässä, että marssin pitkin omia mielipiteitä ja näin oon marssinut myös mun 
blogin kanssa. Pidempiaikaiset lukijat varmasti muistaa, että oon blogihistoriani aikana vain muutaman kerran kysellyt lukijoiden
toiveita mun postauksien suhteen. Kun mulla on nyt tää kirjoittaminen ollut hetken sellaista on&off juttua, ja jotta saisin tähän taas 
lisää potkua, niin kerrankin ajattelin kysyä niitä teidän postausideoita. 
IMG_0781
Ehdottakaa siis kaikkea mitä ikinä mieleen juolahtaakaan. Mä lähden toteuttamaan niitä sitten sen suhteen, 
mihin kykenen. Jääääiks en malta oottaa!!!

11 kommenttia:

  1. kysymyspostaus, postaus jossa kerrot sun elämäntavoista(liikunta, syöminen yms) ja postaus, jossa kertoisit susta itsestäs esim kuinka sun isän kuolema on muuttanut sua tai jotain vastaavaa

    VastaaPoista
  2. "Päivä minun kanssani" ois kiva postaus.
    Tsemppii kuolun käyntiin, liikumiseen, arkeen ja kaikkeen muuhun!!
    Olet ihana♥

    VastaaPoista
  3. Postaus mimasta ja susta. 😊😊😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA ihana!!! Jos reissun jälkeen, sitte kun ja jos selvitään.. ;*

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Mä tykkäisin niin tehdä videoita, mutta se editoiminen on sit asia erikseen.. :( :/

      Poista
  5. Treenipostaus, ruokavaliopostaus, ruokavinkkejä, myday tai sellanenki ois kiva jossa ois vaan toditodi paljon kuvia sekalaisesti! :) Ja sellanen fitspo-postaus! :)

    VastaaPoista
  6. Susta ja Elisasta ja loppuun joku hyvä igvideo

    VastaaPoista
  7. Ne lifestylepostaukset kivoilla kuvilla on kyllä parhaita!

    VastaaPoista