keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Mistä motivaatio??

Mä keksin tänään ihan mielettömän hyvän tavan saada lisämotivaatiota treeniin! 

Sovittelin henkkamaukalla niiden uutta mallistoa, eli sitä kesämallistoa kaikkine shortseineen ja napapaitoineen. Kauppa oli 
pullollaan hyvännäkösiä vaatekappaleita ja lähin niska hiessä kuljettamaan niitä sovituskoppia kohti. Kuitenkin viimeistään siinä 
vaiheessa mun motivaatio nousi noin viidestäkympistä sataan, kun mun viimekesäinen shortsikoko ei ollutkaan enään 
sopiva, sillä pullapylly ja pullareidet eivät antaneetkaan periksi, eikä napapaita sit ollutkaan niin hieno ilman sitä litteää vatsaa.
No, koska mä olen asettanut itselleni tavoitteita ja unelmia kroppaani kohtaan joita kohti rullaan, niin ihan kiduttaakseni itseäni, 
ostin kun ostinkin sen napapaidan itselleni! Parempi päästä tavoitteisiin, tai jää tollaset vaatekappaleet käyttämättä.. Mutta parempana 
vinkkinä annan teille; jättäkää te ne kesävaatteet sinne kauppaan ja ostakaa, kun ootte päässeet siihen tavoitteeseen. 
IMG_1068
IMG_1093
Treenaajille siis, tehkää tää perässä jos on motivaatio hukassa! Muhun tää tepsi, haluan kuulla tepsiikö tää muihin! Mä marssin 
sieltä H&M pukukopista nimittäin suoraan salille ja taas ollaan askel lähempänä tavoitteita. Never give up!

4 kommenttia:

  1. Haha, voin ihan rehellisesti sanoa että en oo koskaan koittanutkaan saaha sitä motivaatiota ostamalla jonkun vaatteen! :D Ja nykyään tuppaa olemaan silleen ettei niitä vaatteita shoppaile yhtään koska siellä sovituskopissa viimestään se karu totuus läsähtään päin näköä, että on päästäny ihtesä niin huonoon kuntoon että ahistus/masennushan siitä tulee. Mutta on kyllä ihana tuo paita, ja varmasti passaa sulle vaikkei se maha ihan pyykkilauta oiskaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään itse tullut ees ajatelleeksi sitä, mutta jos näin nättejä vaatteita haluaa
      päällänsä pitää, niin on hyvä syy sitten kans treenata niitä varten! ;-)

      Aivan tuttu tunne mulle tuo, mutta mulle monesti käy vaan niin typerästi, että näytti
      miten pyöreeltä tahansa jossakin vaatteessa, mutta jos se on hieno, se onkin vaan saatava
      ja näin mun vaatteet monesti jääkin sit käyttämättömiksi! :-D

      Kiitos kommentista! <3

      Poista
  2. Mä saan motivaatioo yksinkertasesti ihan vaan siitä kun huomaan muutoksia kropassani ja esim salilla jaksan tehdä liikkeitä isommilla painoilla ja useempia sarjoja:-) Eilisen salitreenin jälkeen huomasin että vatsalihakset on alkaneet heräillä talvihorroksestaan, niin teki mieli palata vielä takaisin treenaamaan lisää:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau! Ihana, kun jaoit tän mun kanssa. :) Se on kyllä kans asia, mikä kasvattaa motivaatioo,
      kun oikeesti näkee ne muutokset siinä kropassa ja kovan työn tuloksena. Ihan paras fiilis!

      Poista