torstai 5. maaliskuuta 2015

Kirje kolmen vuoden takaa

''Luokkani on mukava, rento ja seko. Jenny, Noora ja Emilia on ainoita hyviä ystäviä täältä Hakalahden koulusta. Just äsken 
sanoin Nooralle, että tehkää niin kuin tahdotte itsellenne tehtävän. Mä otin Nooran kynän. Kässä ja köksä on ihan sika kivaa!
Matikka, kemia, fysiikka, maantieto ja historia ei onnaa..
Musta tulee isona kosmetologi, kampaaja ja stylisti, mä oon kiinnostunut muodista ja siitä alasta. Ois kans kiva päästä töihin myös
johonki kivaan vaatekauppaan. Haluan lapsia, naimisiin ja ihanan miehen. Mun lapsille nimivaihtoehtoja: Manuel, Kevin, Aada ja Adele.

Asun halkokarilla, isopurjeentiellä. Me saatiin tontti rytimäen alueelta ja suunnitellaan sitä taloo. Haluun valkosen huoneen ja 
hienoja kalusteita. Toivottavasti asun siellä, kun luen tätä. 
Mulla on ihana perhe, rakas Wiljami ja Benjami rakkauspakkaukset. Sydän. Äiti on paras. Sydän. Ja mummut ja papat. Sydän. Ja serkut.
Sydän. Seurakunta on paras! Olen uskossa. Muista Olivia: Jeesus on tie, totuus ja elämä. Kokkolan Baptistiseurakunta.

Ystävät: Ella, Elisa, Saara, Mari, Minna, Viltsu, Julia, Juulia, Venla. Harrastan tanssia, Trioli unikot. Mun blogi: Olleje.blogspot.fi
Maybe someday. 

Aamen.''
IMG_0898
IMG_0932
IMG_0912
Näin kirjoitti 13-vuotias Olivia kirjeen itselleen 26.11.2012. Kun koulussa avasin tän kirjeen ja luin sen, mä sain vedet silmille. Niin
järjettömästi  juttuja on muuttunut ja asioita tapahunut nopean kolmen vuoden aikana. Edes yksi sana; Kiitollisuus, ei riitä kuvaamaan tätä
tunnetta mun sydämessä tän tekstin luettua. Mä edelleen unelmoin samoista ammateista. Mä oon saanut mun unelmien miehen.
Asun siinä talossa mitä alettiin muutama vuosi taaksepäin rakentamaan ja toivoin, että tätä kirjettä lukiessani asustelisin siellä. Mulla on se valkonen
huone ja kivoja kalusteita. Mä edelleen seuraan Jeesusta, rakastan mun perhettä ja omistan samat ystävät. Harrastus on loppunut, blogin nimi muuttunut
ja lapsilleni en enää antaisi kirjeessä mainitsemiani nimiä, mutta niin se elämä muuttuu. Jos hyvin käy, voi olla, että seuraavaksi opiskelen sitä
samaista unelma-ammattiani!

1 kommentti: