tiistai 31. maaliskuuta 2015

CHANGED LIVES

Mä synnyin perheeseen joka ei käynyt seurakunnassa, mutta Jeesus jutut ei koskaan ollu mulle vieraita. Iltarukous kantoi 
mun lapsuutta ja mulle opetettiin, että valehdellessa taivaanisä näkee. Raamattu iskän yöpöydällä ja sieltä mulle silloin tällöin
 jaetut jakeet nostatti mun lapsenuskoa ajatellen Jumalaa tietynlaisena tavoittelemattomana haltijana tuolla jossain kaukana. 
Mä kasvoin kuitenkin tietyllä tavalla aika karua lapsuutta katsoen vierestä mun isän alkoholiongelmaa. Suru ja pelko oli myös 
osa mun elämää, mutta mä en ikinä kokenut yksinäisyyttä. Noin seitsemän vanhana mut vietiin hengelliselle lastenleirille jossa mä 
sain kuulla Jeesuksesta. Leirillä kysyttiin, että jos täällä on joku, joka haluaa ottaa Jeesuksen sydämeen, voi tulla ja polvistua 
alttarille, niin sun puolesta rukoillaan. Silloin mä sain ekan kerran kokea hyväksyntää ja Jeesuksen rakkautta. Siitä lähtien mua
 kuljetettiin vuosi toisensa perään kesäleireillä ja mä kasvoin hengellisesti. Kasvoin ja löysin seurakuntayhteyden sekä uskovaisia 
ystäviä, jotka on ollu mulle järjettömän iso siunaus. 11 vuoden vanhana menetin mun isän, mutta mun sydämmessä oli joku,
 joka nosti mut pohjalta. Jeesus.
olivia_changed lives-1
Jokunen aika sitten ja itseasiassa jo kauemman aikaa sitten mun lukijoista joku pyysi mun kertovan mun henkilökohtaisen todistuksen 
täällä. No, tässä se nyt olis! Mua on siunattu seurakunnalla, jonka mielettömään mediatiimiin mä saan kuulua ja ollaan yhdessä 
väsätty ja suunnitellu tälläinen joka tiistaina julkaistava Changed lives, jossa meidän nuoret ovat kertoneet omia tarinoitaan. Käy 
lukemassa muidenkin nuorten todistuksia instagramissa Alive_ilta ja käy tykkäämässä meistä Facebookissa! 

12 kommenttia:

  1. Wau, hieno todistus <3
    Oon sun uusi lukija, ja oon mielenkiinnolla lueskellut vanhojakin postauksias ja ottanut selvää susta 8) Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä ja ehkä pelottavallakin tavalla samanlaiselta kun mä. Oon siis myös -99 syntynyt ''hihhuli'' :D Mietin, että voisinkohan tulla jossakin jutteleen sulle ihan kunnolla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle ihana! <3 Tervetuloa seurailemaan! Välillä on oikeesti karua huuomata, miten pystyy
      tavalla tai toisella samaistumaan vieraaseen ihmiseen. Toisaalta, aika siistiä. :-D
      Ihana kun rohkenit kysymään! Mulle voi laittaa viestiä facebookissa tai lähettää sähköpostia, mutta
      kaveripyyntöjä en hyväksy ihan yksityisyyden säilyttämiseksi. :)

      Poista
  2. Sun isä oli upee mies! :)

    VastaaPoista
  3. Ihana postaus! Hyvää pääsiäistä sulle ihana♥

    VastaaPoista
  4. Millä luokalla oot? Ja minkä ikäset veljet? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ysiä mä lopettelen..:) Vanhempi 18 nuorempi 14. :-)

      Poista
  5. Vau, kiitos sulle tän jakamisesta. Mun oma elämäntarina on aika samnakaltanen ku sun, paitsi ettei mun kotona ollu uskoo Jeesukseen. Munkin isä kuoli pari vuotta sitten, sitä ennen eläen alkoholistina. Tulin nuorena uskoon, 13-vuotiaana mut sitä on seilailtu maailman vesillä näinä vuosina... Tää anto mulle valtavasti rohkasua ja toivoa, en ookkaan ainoo. Ja et Jeesus nostaa pohjalta... Niin hyvin sanottu, mullaki on siis mahollisuus! valtaisasti siunausta sun elämään.

    VastaaPoista
  6. Voi miten suloinen postaus! :) Hienoa, että löysit Hänet.

    VastaaPoista