lauantai 21. maaliskuuta 2015

Back in business -again.

Jospa kerrankin uskaltaisin aloittaa postauksen sillä, että moikka pitkästä aikaa! Kyllä, mulla on ollut ihan kamala ikävä tätä 
hommaa. Yksinkertaisesti päivät vaan vierii ohitse toinen toisensa perään ja tunnit mitä päivät pitää sisällään, juoksee about 10000 km 
tunnissa. Hassua, miten rennolla otteella oon silti ottanut blogin tän kiireisen elämän ohella, vaikka oikeasti mun vapaa aika kuluu vaan
itseni kasvattamiseen, numeroiden nostattamiseen ja no, siihen treenaamiseen. Yhteishaku on suoritettu, kesä häämöttää ja mun jatko- 
koulutuspaikka on aiiiikalailla vaakalaudalla. Tiivistettynä; Paineiden keskelllä eletään viimeisiä peruskoulu kuukausia! *Sydänsilmäemoji*

Mutta pohjimmiltaan, mulle kuuluu hyvää! Pitkästä aikaa taas osaan nauttia elämästä ja pienistä asioista, elää positiivisemmalla otteella ja
kiittää päivistä. Toukokuussa palkitsen itseni Espanjan reissulla, ja kesäkuussa tää kuuluisa inttileskeyskin saadaan päätökseen! 
IMG_0995
IMG_1004
IMG_0955
Ei oo siis mitään valittamista! Mitä teille vuorostaan kuuluu? Onko täällä vielä niitä innokkaita vakkarilukijoita? :-D Oon niin kiitollinen 
teidän jokaisen kärsivällisyydestä ja siitä, jos vielä ootte täällä yhtä mielenkiintoisella fiiliksellä, kun joitakin kuukausia sitten.. Mä yritän tehdä parhaani 
blogini suhteen tän kouluarjen keskellä. Energisiä hetkiä jokaisen teidän päiväänne! <3

5 kommenttia:

  1. Vuoden ajan oon lukenut sun blogia ja aina jokanen postaus on niin ihana! Aina innolla avaan, ku huomaan bloggerissa, et sulta on tullut postaus :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti taas hyvästä postauksesta! Toivotaan että saat sen paikan mitä oot hakenu (: Ja täälä yksi vakkari taas innoissaan

    VastaaPoista
  3. Kyllä ne lifestylepostaukset ihanilla kuvilla on kyllä parhaita!

    VastaaPoista