tiistai 27. tammikuuta 2015

Roses

Jälleen päivät on vierähtäneet tiistaihin viimeviikon maanantaista, siitä viimesimmästä postauksesta.. Keskellä viikkoa tuntuu aina 
päivien lipuvan ohi niin kauheen hitaasti, mutta jälkeenpäin ajateltuna viikot kuluu oikeesti ihan järjetöntä vauhtia. Ja montakohan kertaa mäkin 
oon tästä viikkojen nopeudesta täällä blogin puolella sepustanut.. No joo. Pääasia kuitenkin, että kesään on joka päivä yksi päivä vähemmän
aikaa. Aika siistiä vai mitä? Täällä ainakin odotellaan kesää niiiin paljon! 

Viimepäivinä mä oon nauttinut vähän pienemmistä astelukemista, ja aurinkoakin on tervehditty jo useempaan kertaan pitkiin pitkiin aikoihin!
Valoisammista päivistä saa huomattavasti enemmän energiaa ja potkua loppupäivään, varsinkin henkisesti. Viimeviikko sisälsi 
kaikesta huolimatta myös paljon negatiivisuutta ja inhottavia ajatuksia, joita toki kyllä jälkeenpäin ajattelee aina sellaisella voittaja-
fiiliksellä. Julkaisin eilen instagramiin aika osuvan quoten, joka toi mulle paljon positiivisempaa mieltä taas. Elämä on välillä 
vähän tämmöstä ''nyt on kaikki hyvin'' ja ''nyt on kaikki huonosti'', mutta niistäkin jutuista selvitään ruokkimalla itselleen hyviä tunteita 
ja laittamalla asioita tärkeysjärjestykseen tms. Mä itse ainakin huomaan, että välillä on hyvä olla vaan ja unohtaa hetkeksi asiat joista murehtii, 
sekä tehdä tilaa niille hyville ajatuksille. Mä oon ehkä maailman pahin asioista stressaaja ja oon todennut sen, että muu ei vaan oikeesti auta. 
IMG_0299
IMG_0335
IMG_0308
Paljon tsemppejä ja positiivisuutta muidenkin loppuviikkoon! <3

4 kommenttia:

  1. Hyvä postaus! Koska teet taas semmosen ns.uskopostauksen ku niitä on niin kiva lukee:). ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ehkäpä joskus taas, kun ajankohta on oikea ja on jotain mitä kirjoittaa. Kiitos ehdotuksesta, pistän korvan taakse! :-)

      Poista