maanantai 5. tammikuuta 2015

Lähes onnellinen alku vuodelle '15

Ei ollut loman aikana mikään hirvee inspiraatio blogin suhteen, vaikka mä suurimmaksi osaksi olin vaan. Tai lukekaa; vietin aikaa 
poikaystävän kanssa joka matkasi eilen armeijaan. Tästä tytöstä tuli se puhuttu inttileski. Nyt vasta ymmärrän, miten hyytävänä tota
sanaa pidetään. Minä, joka luulin, etten tuu ikinä joutumaan tähän tilanteeseen, oon siinä nyt. Ei ollut todellakaan paras mahdollinen
tapa alottaa viimeinen kouluvuosi. Yritin pitää itseni positiivisena, mutta se ikävä kyllä tyssähti jo varhain aamulla siihen, kun
ulkona joutuu fillaroimaan kahdenkymmenen asteen pakkasessa kouluun. Eikä taida ensimmäiset viikot jos kuukaudetkaan
koulussa täydellisesti sujua, sillä harmi vaan tää inttileskeys tuntuu painavan päälle. Hitsin armeija. Uskon kuitenkin hyvään,
ja siihen, että tästä varmasti koituu loppujen lopuksi jotain hyvääkin. Yhteistä aikaa varmasti rupeaa arvostamaan enemmän, ja kai
tämmönen vahvistaakin suhdetta. Ei vaan millään haluais pitää sitä poikaystävää siellä intissä edes puoltavuotta, mutta tää vaihe on
useemmallakin edessä tai takana, ja näistä inttileskeyksistä on vissiin aiemminkin selvitty? Kyllä mäkin tästä selviän, sitä omaa kultaa nyt
vaan silti on niin hirveä ikävä..

Vuosikin taisi keretä vaihtumaan, vai mitä? Vastahan tässä elettiin sitä kuuluisaa maailmanloppuvuotta 2012 ja nyt muka odotellaankin
sitä maailmanloppua vielä vuonna 2015.. 2015 MIETTIKÄÄ! Vuodet vaan vierähtää niin hurjan nopeaa. Tää vuosi lupaa oikeesti paljon hyvää
ja mä tiedän tästä vuodesta tulevan hyvä. Mä yritän taas tehdä muutoksen omassa asenteessani ja pitää yllä energistä ja positiivista
elämäntyyliä, niinkuin mun vuosi lähti viimevuonnakin käyntiin. Vastoinkäymisiltä ei tietenkään vältytä, mutta niistä taas oppii lisää,
ja on hienoa, ettei oppiminen koskaan pääse loppumaan. Koulustakin vielä sen verran, että mun on pistettävä ja pidettävä ajatukset
koulun suhteen kasassa, sillä mulla on aikalailla viimeiset mahdollisuudet nostaa numeroita ennen jatko-opintoihin pääsemistä. Täähän on
mulle oikeasti tiukka paikka, sillä Kokkolasta löytyy tasan ja ainoastaan yksi koulu minne mä tahdon. Tuun kevään kuluessa jakamaan ajatuksia lisää
jatko-opintoihin liittyen, mutta nyt Mun on vaan pistettävä kaikki peliin koulun suhteen. Mä uskon, että mä tuun onnistumaan, kun mä niin tahdon.
Toivottavasti teillä on ajatukset kasassa hyvää tulevaa vuotta varten. Nautitaan tästä vuodesta täysin eri tavalla, kun aiemmista. Onnellista uuttavuotta siis kaikille!
IMG_9241
IMG_9221
IMG_9264
IMG_9267
IMG_9269
Käytiin eilen ihanan ystävän kanssa heittämässä vähän mun surullisia inttiajatuksia muualle lämpimän kaakaon parissa.
Ootteko paikalliset käyneet jo tutustumassa Kokkolan uuteen kahvilaan? Ehkä söpöin paikka i.k.i.n.ä

16 kommenttia:

  1. Mikä kahtila toi on ja missä päin?:) Aivan ihanan näköinen!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimeltään semmoinen, kun Nannen Namnam! :-D Entisen Tina&Co liikkeen tilalla, kahvipuuta vastapäätä. :) Ja ihana onkin!

      Poista
  2. Uuu, mikä uus kahvila Kokkolassa on? Ja voimia sulle 'inttileskiyteen', alku on varmasti kaikista vaikein vielä kun joutuu oleen erossa sen kaks viikkoa heti. Mutta kyllä ikävä varmasti jossain vaiheessa helpottaa edes vähäsen (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Semmoinen kuin Nannen Namnam! :D Se on niin söpö paikka, kannattaa käydä! :) Kiitos! Kyllä se jossain vaiheessa helpottaakin luultavasti, mutta niinkuin varmasti kaikilla, alku on pahin..

      Poista
  3. Saanko kysyä, kenen kanssa seurustelet? :-) En ole tiennyt että sulla on poikaystävä, voi olla että olet maininnut siitä täällä, mutta mennyt multa ohi. Hurjasti onnea kuitenkin teille ja tsemppiä sulle inttileskyteen, sä selviät siitä varmasti. ♥ Ja vielä yksi juttu, mun poikaystävä pääsi intistä joulukuussa ja oli siellä vuoden. Alku oli aivan kauheaa, mutta kannattaa ajatella positiivisesti ja ei saa jäädä siihen että ikävöi vaan.. Sitten kun se tulee lomille, pitää nauttia siitä että saa viettää aikaa yhdessä. ♥ Se on rankkaa,mutta palkitsevaa aikaa. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka mun seurustelukumppani lukee sosiaalisen median syövereissä, tuntuis hassulta vastata blogissa kysymykseen ''Kuka se on?'' :D Nimi tulee varmasti näkymään mun blogissa jossakin vaiheessa, mutta mä en vastaa tuohon kysymykseen täällä. :-) Hope you understand! Kiitos onnittelusta ja tsempeistä, kyllä mä tuun selviin. Päivä kerrallaan. :)
      Ja nimenomaan, täytyy vaan nauttia niistä yhteisistä hetkistä sitten. Nyt kun malttais odotella niitä ensimmäisiä lomia!

      Poista
  4. oot vasta ysillä, kyl sä pääset sinne minne haluut - eikä se maailmaas kaada vaikket pääsekkää. trust me, sun mieles tulevaisuutta varten muuttuu takuuvarmasti viel monia kertoja. tsemppii koulunkäyntiin ja erossa oloon (been there), kyl se siit :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äsh, mun numeroiden keskiarvolla ei pääse ihan minne vaan, ja kyllä mä tiedän sen, että mun maailma kaatuu, jos mä en pääse haluamaani kouluun. :-D Oon aina ajatellut, että haluan mahdollisimman nopeesti koulut pois alta ja ammatin hankittua sekä sen jälkeen töitä. Mä en rupea kymppiluokkia tai ammattistartteja käymään, se on varmaa. :) Mä oon monia monia vuosia tiennyt mikä musta tulee isona, eikä ole mieli vieläkään muuttunut. Voi olla, että tulee joskus myöhemmin muuttumaan, mutta kyllä mä tiedän sen oman alani ja mihin mulla on taitoja ja vahvuuksia. Tiedän mitä rakastan tehdä nyt, ja tulevaisuudessa. :-)

      Kiitos tsempeistä! Täällä pärjätään.

      Poista
  5. Jos nyt saa sanoa sellasen että joulutokarilla haetaan eikä päättö niinku monet näyttää luulevan, teillähän on haku kerta nyt alkuvuodesta!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä ihan perillä näistä asioista. :) Kyllä, se haku tehdään joulutodistuksen perusteella, mutta numero mikä vaikuttaa kouluun pääsemiseen, otetaan myöhemmin päättö todistuksesta. :-) Ihan huomautuksena vaan, etten mä ole ainut jolle näitä huomautuksia annetaan. ;)

      Poista
  6. Yritin eilen kommentoida mutta se ei ilmeisestikkään lähteny :-D mutta siis täällä kans yks inttileski.. Aluks oli ihan kamalaa ja olin varma että kuolen ikävään mutta nyt on helpottanut kun keksii itelle tekemistä! Onpahan aikaa olla kavereiden kanssa :-) ois kiva jos kirjotat jatkossakin miten sun inttileskeys sujuu! Tsemppiä inttijuttuihin ja koulun kans sulle!:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon kyllä julkassut kaikki postaukseen tulleet kommentit, ei oo tainnut sitten lähteä. :) Voih! Ihana kun on niin paljon muitakin samassa tilanteessa olevia! Oikeesti jos maailmassa ois tämmösen asian kanssa yksin, ois tää varmasti niin paljon hankalampaa.. Mullakin oli ensimmäinen päivä tähän asti kamalin (haha kolme päivää vasta inttileskeyttä takana), mutta enään ei ees tunnu niin pahalta! Oottelen vaan lomia ihan hulluna. :-) Ja niimpä, tulee varmasti nähtyä myös sellasia ihmisiä, ketä ei niin useesti normiarjessa välttämättä näkis.

      Hienoa jos on kiinnostusta sellaiselle, sillä siitä tulee varmasti lukemaan puolenvuoden (toivottavasti selvitään puolella vuodella) aikana näkymään kertaan jos useempaankin! Juttua nimittäin tästä varmasti riittää, loppua kohden ainakin. :) Kiitos ja tsemppiä sullekin ihana! <3

      Poista
  7. Luin sun vanhoja postauksia ja huomaa ihan super selvästi kuin sä olet kasvanut henkisesti! Ois kiva jos joskus tekisit postauksen, jossa kertoisit itsestäs ja siitä mitä asioita oot oppinu ja miten oot kasvanu ihmisenä :) Jos saa udella, niin mihin kouluun oot hakemassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi kauhia! :-D Mutta oot oikeessa! Ihana jos joku muukin huomaa sen musta - varsinkin jos vielä blogin välityksellä! Tuntuu hienolta olla kypsempi ihminen ja vahvempi mitä aiemmin. :-) Kiitti ideasta! Tollaista postausta mun on varmasti hankala rueta yksistään kirjoittamaan, mutta loruja noista tulee kyllä varmana kuulumaan ihan arkipäivän postauksissakin! :)

      Mä aion hakea parturi-kampaajaksi.. :') Kiitos sulle kommentista. <3

      Poista
  8. Täällä kans yksi innokas lukija inttileskeydestä! Ihan huippu jos blogin puolella kirjotat myös siitä koska varmasti on paljon muita siinä tilaanteessa juuri nyt. olivia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieno kuulla! Uskon myös, että on paljon muita mun kanssa samassa tilanteessa olevia, ja mua itseäni ainakin helpottaa paljon lukea myös muilta, et niillä on ihan täysin samoja fiiliksiä mun kanssa. On hyvä tietää, ettei näin ison asian kanssa ole yksin. :))

      Poista