keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Keskellä viikkoa oleva asu

Tänään kävin kaupungilla hoitamassa asioita ja näkemässä ihanaa ja tärkeetä ystävää. Mulla harvoin on oikeesti kaupungille 
mitään asiaa (huomioon tietenkään ottamatta näitä ystäväkahvitteluja), sillä yleensä mun kaupunkikäynnit menee plörinöiks ja siitä tulee 
sellaista vaatekaupoissa roikkumista, joka aiheuttaa heräteostosten tekemisiä. Siinä tulee myös ruokittua itselleen vähän sellaisia turhia haluja 
esineitä kohtaan, ja siinä tapauksessa mä olen heikko. Itsehän olen ostolakossa yrittänyt pysyä, mutta just niinä turhina kaupunkipäivinä 
se ostolakko alkaa vähän rakoilemaan, mikä ei siis todellakaan oo hyvä juttu.. :-D Tänään siis kuitenkin tunsin oloni sivistyneemmäksi, 
kun kerrankin oikeesti oli kaupungissa asioita hoidettavana, eikä siitä tullu vaan sellasta kaupoissa roikkumista. Tulispa näitä hoidettavia asioita 
useemminkin eteen, niin ois jotain asiaakin kaupungille, heheh. 

Pitkästä aikaa sai laittaa jotain siistimpääkin päälle, mikä todellakin piristää tän ruman kouluarjen keskellä. Välillä kiva tuntee itsensä edes 
jollain tapaa kauniiksi! Jalkaan pääsi ihka uudet saappaat kävelemään neitsyytmatkaansa (hahah jep, se ostolakko jo unohtui.) 
Tammikuu 15-001
Kollaasit1
Kollaasit

10 kommenttia:

  1. Vitsi! oot ihan sairaan kaunis ♡ Ootko tänävunna tulossa laiffi leirille? (Kiponniemen suur nuortenleiri) En oo sulle ikinä uskaltanut tulla jutteleen... Mutta oot ehdottomasti mun suurin bloggaaja idolini! Kaikee hyvää sulle ja siunausta sun elämään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikääää!! Kiitos. <3 Eipä oo syytä sille, miksen tulisi! Tuu ihmeessä enskerralla ku törmätään, en mä ketään syö. ;-)
      Kiitos kauniista sanoista vielä, siu!

      Poista
  2. Kiva asu, oot tosi kaunis! Oon pitänyt taukoa blogien lukemisesta ja nyt kun alotin taas niitä lukemaan, niin toi sun uus hiusväri tuli ihan yllätyksenä! Musta/punainen hiusväri ei mun mielestä näytä sulla kauheen hyvältä, mutta jos itse tykkäät niin sehän on tärkeintä :) Kävitkö sä nyt peruskoulun viimeistä luokkaa vai oonko mä ihan väärässä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ano! :-) Mustaa en ikinä laittais mun tukkaan, kutsu sitä pliis tummanruskeaksi koska sitä se on. :-D Ja jännä, sillä niin moni muu on kehunut ja sanonut että sopii ihan älyttömän hyvin, ja mä oon kyllä tästä pehkosta tykännyt kans! :) Pian on kyllä aika taas vaihtaa.. Jep, peruskoulun vimppaa vuotta mennään! :)

      Poista
  3. Ihanat saappaat!!! Minkä merkkiset?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :))) Hitsit, just nyt en muista merkkiä..

      Poista