lauantai 31. tammikuuta 2015

Kahvi- vai kahvilafriikki

Niinkun useaan kertaan oon maininnut, mun tylsään arkeen kuuluu ehdottomasti piristävä kahvitteluhetki jonku ihanan typyn kanssa!
Miksei pojunkin, mutta ainakin oma poitsu kömpii satojen kilsojen päässä metsässä ase kädessä, joten tyttöpoika kahveja tulee 
vietettyä ainoostaan viikonloppuisin. Mua on kuitenkin onneksi siunattu yhdellä vakiomuidulla, joka aina yhtä innokkaasti 
on tulossa mun kanssa kahvikupposelle! Mitään niin niin vakkaripaikkaa me ei vielä olla päätetty,  mutta koska Kokkola on täynnä 
kivoja kahviloita, on meillä ainakin valinnanvaraa!

Mä en itse koskaan oo ollut mikään kahvinjuoja, tai en koskaan oo pitänyt kahvia millään tapaa pahan makuisena juomana.
Kuitenkin aina silloin tällöin kylässä tai esimerkiksi sivistyneen poikaystävän seurassa tulee kahvia hörpittyä kuppi tai kaksi, eikä
siitä haittaakaan oo ollut. Mä kuitenkin lupasin itselleni, että musta ei ikinä tuu sellasta friikkiä, joka joutuu juomaan kahvia ihan säännöllisesti, 
ja että esimerkiksi ilman sitä tulee pää kipeeksi yms. Musta ei vielä oo kehittynyt tätä ''friikkiä'', mutta sillä kahvia tulee litkittyä päivittäin niin 
pelottavan paljon, että kohta on vaarana, että Oliviasta kuoriutuu täydellinen kahvifriikki. Kahvilafriikkihän mä olen jo omasta takaa. ;-)
IMG_0426
IMG_0442
IMG_0450
IMG_0464
Be ready, näitä kuvia tulee näkymään mun blogihistorian aikana vielä satoja kertoja! :-D

2 kommenttia:

  1. Mä en muuten käsitä, miten en oo käyny vielä kertaakaan Peppermintissä! :o Pitäs ehdottomasti mennä, ja testata muuten tuo brunssikin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä!!! Oot jäänyt niin paljosta paitsi. ;-) Mee nopeesti käymään! Munkin pitäis toi brunssi vielä testata..

      Poista