lauantai 29. marraskuuta 2014

Wishlist for Christmas

Oon jo viikkoja muokkaillut mun joululahjatoivelistaa polyvoren uumenissa ja koittanut pitkittää tän julkaisemista blogin puolelle, mutta ilmeisesti
jo monessa monessa muussakin blogissa on näihin törmätty - miksipä siis mulla ei ois syytä julkaista tätä  jo näin varhaissa ajoin? 
Wishlist for christmas
Kätevästi tiivistettynä yhteen kuvaan! Loppujenlopuksi ne toiveet tuntui vaan lisääntyvän ja kuva täyttyvän asioista nopeesti, mutta
tämmöinen sato tällä kertaa! Eihän ne lahjat tässä ikäluokassa enään oo niin must juttuja siinä joulussa, kun ympärillä on ihmisiä 
kenen seurasta nauttia  täysin siemauksin.  (Ja tietenkin ruuasta.) Äitin puolelta mun lahjat on kylläkin jo hankittu, mutta ajattelin nyt
kuitenkin tän jakaa tänne, sillä tää vaan kuuluu tähän joulunodotukseen.  Haluun kylläkin myös vielä joku elämäni  kaunis jouluaika 
kirjottaa ihan kirjeen joulupukille, niinkun ennenvanhaan! :-D


 Sen pidemmittä puheitta jätetään mun joululahjatoivomukset sikseen, mun ois varmaankin aika mennä muiden
joululahjaostoksille! Oottekos te jo saaneet läheisillenne lahjat hankittua? ;) Tai minkälaisia joululahjatoiveita teillä on?

4 kommenttia:

  1. No oon pari lahjaa jo hankkinu:) mäkin toivon just vaatteita ja sit semmosen kivan bäkin salibandy kamoille (en tiiä kuin kirjotetaa) ja sit tähtiin kirjotettu virhe on must!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi että, ois vissiin ihan viisasta saada edes se ensimmäinen lahja hankittua! :-D

      Poista
  2. Mielenkiintoista, millaisia lahjoja muut toivovat. :) Minä oon kyllä jo ehtinyt hankkimaan osan lahjoista, mutta vielä täytyisi ostella. Toivottavasti ei jää viime tippaan... ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos kiinnostaa! :-) Musta taas tuntuu, että nää alkaa käymään kyllä vähän turhiksi sillä ei ne toivomukset kuitenkaan niin kummoisempia ole - tätä on vaan silti aina niin kiva tehdä..
      Ja joo, toivotaan ettei jää ihan niin viime tippaan kun viimevuonna jäi. :-D

      Poista