keskiviikko 12. marraskuuta 2014

Sitä ja Tätä

Moi. Hypätään suoraan osiosta ''Enoopostaillupitkäänaikaan'' pois,  jotta saisin tästä postauksesta 
edes jollain tapaa ymmärtämisen arvoisen. Kokeillaan. Asiaa mulla ois ihan, siis ihan hirveenä. 
Mutta aikaa, se ei tunnu riittävän mihinkään. Okei, se riittää niihin asioihin mitkä on pakko hoitaa;  Koulunkäyntiin. Tällä hetkellä 
mä kirjaimellisesti elän koululle ja sen käymiselle. Tuun puhumaan näistä jutuista
myöhemmin lisää, mutta niinku sanoin niin aika on tiukilla, ja tässä on hoidettavana yksi pakollinen osio.

Siis! Sain taas pitkästä aikaa käydä käsiksi oasapin vaatevalikoimaan 
ja täyttämään ostoskoria. Muutaman päivän pähkäiltyä sain ostoskorista poisettua turhat jutut 
ja varmoiksi kotiin lähti nahkahame ja musta pitsimekko. Taaskaan en pettynyt -
 Vaatteet oli just samanlaiset kun mallien päällä. Tää on sellanen juttu mikä oikeesti saa varmistaan sitä ostoa! 
Näätte samalla mun uuden tukan, joten titititittidiii:
Marraskuu 2014-001
IMG_7936
Marraskuu 2014
Miltäs vaatteet, tai uus tukka näyttää? Oon muuten btw ehkä maailman huonoin tämmösissä kolmen minuutin kiirekuvauksissa. Oikeesti.

Nyt ois mun vuoro kuitenkin hemmotella myös teitä näillä Oasapin ihanilla vaatteilla, sillä mä tarjoan teille Kiitospäivän alennuskoodin!
Saat -20% ostoksistas koodilla OVEN
Ja yli 50dollarin ostoksista -25% koodilla ROAST
Tsekatkaa oasapin kiitospäivän tarjoukset TÄSTÄ tai kuvaa painamalla. Kivoja shoppailuhetkiä!

18 kommenttia:

  1. Onneks sulla on tollanen mallin kroppa että mikä vaan vaate näyttää sulla hyvältä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, vihaan sitä niin, kun mulle sanotaan noin. :D Meillä jokaisella on erilainen mutta ihana vartalo ja erilaiset vaatteet korostaa toisten parhaita puolia. Ei mullakaan kaikki vaatteet näytä hyvältä, usko pois vaan! :)

      Poista
  2. Vau, upeat vaatteet ja tosi ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  3. Vähänkö ihanat noi sun hiukset! *_*

    VastaaPoista
  4. Oi vitsi oot kyllä niin mallin mitoissa ja sulla on tosi hyvä tyylitaju!!Tajuttoman kaunis enkä ymmärrä miten voit olla mua nuorempi vaikka näytät vanhemmalta :D!

    VastaaPoista
  5. Kivat hiukset mut muks vaihoit taas väriä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Vaihtelu virkistää, ja itseasiassa pohja mulla on pysynyt jo vuosia ruskeena tai tummana :D

      Poista