perjantai 10. lokakuuta 2014

Sun suru on mun

Aika jännää, et mulla alko syysloma. Siis täh, vastahan kesäloma päätty ja syyslomaan oli kuukausia aikaa. 
Tää on vaan niin hullua. Mut ei kai se mitään haittaa, kohta on jo joulu! 

Taisin blogissa viimevuoden puolellakin höpöttää siitä, kun Kokkolassa ei oo ainakaan mun silmissä koskaan sellasta täydellistä syksy vaihetta, tai sit se vaan menee niin nopeesti ohi, etten kerkee reagoida. Musta on ollut koko syyskuun ajan hirveen vaikee löytää sellasta tässä-on-täydellinen-kuvauspaikka-täynnä-keltaisia-lehtiä -paikkaa. Oikeesti. Sellasia paikkoja mä oon löytänyt vaan ihmisten kotipihoilta, ja mielellään pysyttelisin kuvaamassa ihan julkisilla paikoilla. Mä siis en ainakaan koskaan nää Kokkolassa hirveen kaunista syksyä. Se on aika ikävää.

Tiiättekö, että meitsi on taas innostunu suomenkielisestä musiikista. Mulla on hirveesti sellasia lyhytaikasia kausia, 
millon kuuntelen tietynlaista musiikkia -välillä englannin- ja välillä suomenkielistä. 
Tän illan oon soittanut tätä biisiä repeatilla ihan kokoajan. Niin ihana biisi ja mies sitäkin ihanempi.
IMG_7029
IMG_7030
Vietän siis pitkän ja tsillin syysloman kotosalla ja ylimäärästä aikaa mulle varmasti jää.. Muokkailen mun blogin ulkoasua taas vähän uudemmanlaiseksi, ja mulla vois olla kiinnostusta kuvata tänne jonkinlaista videopostausta, miltä kuulostais? Heitelkää vapaasti ideoita. Kivaa syyslomaa kaikille jotka sitä viettää <3

4 kommenttia:

  1. Mun on pakko ehdottaa sulle yks ihana kappale josta säki varmana tykkäisit: gfm onnellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi, biisi joka on kesällä soinu kans monet kerrat repeatilla! <3

      Poista
  2. Hei, videopostaus ois todellakin ihan huippu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Teen sen jos saan jonkun kivan idean, en kovin mielellään tekis mitään perus pälpätys videota.. :-)

      Poista