tiistai 28. lokakuuta 2014

Most beautiful time of the year is coming

..miks toikin lause käännettynä englanniksi kuulostaa vaan niin paljon paremmalta, kun ''Kaunein aika vuodesta on tulossa''.. Vaikka tykkään 
suomenkielestä hulluna, tykkään myös englanninkielestä ja joskus tietyt lauseet on vaan ihan pakko kääntää. No joo, unohtakaa tämä nyt..

Yks juttu mitä oon hehkuttanut koko blogiurani aikana - myöskin mun pienen elämäni aikana. Joulu. Yks talven kohokohdista 
tai niistä kaikista parhaimmista, kauneimmista, rakkaimmista ja mitätähänikinäkeksinkään jutuista. 
Mä oon tosi tunteellinen ihminen, ja sellanen, joka rakastaa kaikkea hyvää. Niinku joulua, ja joulussa sitä, 
kun kaikki on niin hyvällä tuulella ja ilosia, täynnä rakkautta, jota tahtoo jakaa muillekin. 
Rakastan antaa toiselle hyvää - rakastan nähdä, kun toinen saa hyvää ja nauttii siitä. 
Just näiden edellämainittujen asioiden ansiosta, mä vaan tykkään joulusta. 
Jos ei tosiaankaan vielä tullut ilmi, niin voi kuinka mä odotankaan joulua. Soitan jo joululauluja päivästä toiseen 
ja googlailen joulusia kuvia sekä mietin joululahjaostoksia ja mitä valmisteluja jouluun ikinä kuuluukaan. 

Oltiin viimevuonna marraskuussa äitin kans Saksassa jouluostoksilla, tai muuten vaan nauttimassa. 
Uskon Bremenin olevan kauneimmillaan just joulun aikoihin.  Siis se mesta oli ihan täydellinen kaikkine täydellisine valoineen ja 
viritelmineen.  Kukaan teistä ei vaan tiedä kuinka paljon mä tonne tahdon takaisin! Ehkä vielä joskus.
_MG_9637
_MG_9650
_MG_9660
IMG_9553
_MG_9666
Kuinka innoissaan muut odottelee joulua? 

6 kommenttia:

  1. Täälläki ootetaan joulua ihan kybällä, puhelimessa 5 joulusoittolistaa, glögiä vedän vähintään kupillisen päivässä, ensimmäiset joululahjat on jo hankittu...:-D Yksinkertaisesti, rakastan jouluu♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Glögi multa puuttuu vielä, käääks ihan pakko saada! :<

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia! Joulu on vaa niin ihanaa aikaa! Pinterest on muuten aivan mahtava paikka fiilistellä joulua, siellä on niin kivoja ideoita jouluks! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) No eikö ookkin! Oon joo joka päivä kurkkimassa kaikilla mahdollisilla joulu tägeillä, en vaan saa tarpeekseni! :D

      Poista
  3. Mä oon ostanut jo ensimmäiset joululahjat ja soittanut pianolla joulukappaleita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Mä en vielä kuitenkaan ihan niin pitkälle oo päässyt, mutta viimevuonna meni niin viimetinkaan lahjojen hankinnat, että pitäis vissiin jo hyvissä ajoin alkaa ostelemaan! :D

      Poista