perjantai 24. lokakuuta 2014

Ensilumi

Siis viimeaikoina ei kyllä todellakaan oo ollu mikään kirjotusmodeemi kytkettynä. Eikä kyllä mikään muukaan blogiin liittyvä modeemi, 
paitsi no, kuvaaminen tietysti. Oon tullut siihen lopputulokseen, että ei kai sitä aina edes tarvi tää homma niin innostaa.. 
Tää joskus oli niin pakkomielle mulle, että ihan hyvä ehkä että oon saanu tätä rauhotettua. 
Blogin pystyssä pitämisen suhteen mulla on kyllä edelleen varma fiilis, ja se on positiivistä, onhan? :-)

Tänään saatiin ainakin tänne meidän seudulle kunnolliset senttimetrit lunta ja vielä pisteenä ii:n päälle lumimyräkkä. 
Tänään ei ollut kylmä, mutta lumi kyllä huiskutteli naamalle niin, ettei eteen tahtonut nähä. Tällänen talvi ois mulle okei; 
alle 5 astetta pakkasta ja nätti kerros lunta maassa. Mä en kuitenkaan vaan voi sietää sitä märkää lunta, joka kastelee tukan märäksi 
ja heittelee ripsivärit silmiltä luomille.. E ei, musta se on hirveetä.

Ei myöskään tainnut meidän pikkuvekara tosta sen maailman ensimmäisestä lumesta tykätä - 
puhumattakaan tosta lumimyräkästä. Vauva lenteli tuulen mukana sinne tänne ja itki sisälle pääsyä, mutta äiskän oli vaan ihan pakko saada 
blogiin muutama kuva kuvattua.. Tän päivän leikkien mukaan vauva on kyllä antanut mulle tän anteeks..
IMG_7410
IMG_7399

12 kommenttia:

  1. voietttä mikä söpöliini hauvva!! en kestä, niin sulonen<3 Sinnekkin tullu lunta, täällä Rovaniemelläkin satanu koko päivän, yhyy masentavaa !! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikö vaan! <3 Joo, tuskin tää maassa kauaa pysyy, mutta tulipahan kumminkin. :-)

      Poista
  2. I like your photo, super blog! :)) marta-kaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Voi ei mikä hauva! Maailman söpöin! :-D Haha<3

    essi-bltn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Eikä niiin suloinen ♡

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. eikä, sulin ekalle kuvalle! ♥ miten joku voi olla noin pieni ja sulonen.. ei sillä, tokaki on kyllä ihana :') mäki oottelen jo innoissani talvea mutta tänne se ei oo vielä lumen kanssa saapunu ! muuten, osallistuin yks päivä tohon arvontaan mutta just sillä hetkellä ku lähetin sen kommentin niin mun netille tapahtu jotain, ja se kommentti ei vissiin koskaan tullu perille asti(?) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aws, kiitän <3 Kyllähän se lumi on täältäkin jo poistunu, mutta saipa hetken ainakin nauttia siitä mikä on vielä tulemassa. ;-) Ja aijaa, ei oo kyllä tullut sitten varmaan, koska oon julkassut kaikki arvontaan tulleet kommentit.. Osallistu vaan uudestaan! :)

      Poista
  6. Vähän liian suloinen hauva sulla! 🙊

    VastaaPoista