keskiviikko 8. lokakuuta 2014

081014

Huh miten monta päivää oonkaan halunnut tänne tekstiä tulla postaamaan, mutta vaikka päivät pitkät kotona hengailen yksikseni, niin silti tuntuu, ettei mitään sais aikaiseks. Pöydällä tietokoneen vieressä on pitkä lista muistettavia ja hoidettavia asioita, jotka odottelee niiden yliviivaamista. Ehkä asioita sais hoidettua enemmänkin sit tän viikon päädyttyä kun sanon tervetuloa syyslomalle jota mä niin kaipaan just tähän hetkeen.

Viimeviikon vietin tetissä, viikonlopun Iidan kanssa ja muut oleelliset päivät mun pienen rakkaan kanssa. Uskomatonta, et poika on ollut meillä vasta kaksi viikkoa, koska se tuntuu sopeutuvan niin hyvin meidän perheeseen. Vaikka vasta lähetin kennelliitolle tiedot koiran uudesta omistajasta, niin tuntuu kun oisin eläny ton vauvan kanssa elämäni päivät. Näistä hetkistä mä oon unelmoinut koko elämäni ja mun unelma on toteutunut. Haluun vaan ottaa kaiken irti näistä pentuajoista, sillä koira kasvaa niin nopeesti, että toi rääpälevaihe on ohi varmasti ihan hetkessä.

Koska mun asiat hyppii taas asiasta aivan toiseen, niin uskon että on ihan hyvä jättää postaus tähän. Mä postailen taas sit ajankohtasia asioita lisää kun aika sallii ja se tulee sallimaan heti näiden kahden koulupäivän selätyksen jälkeen! Palataan siis. 
IMG_6822
IMG_6604
IMG_6884
IMG_6725

2 kommenttia: