maanantai 22. syyskuuta 2014

Tuoreita fiiliksiä

Eilen mä olin innoissani, iloinen, onnellinen, jännittynyt, sekavafiiliksinen. Tänään mä oon jännittynt, malttamaton, stressaantunut, suorituspaineinen ja onnellinen. Päivän mielentilamuutokseen vaikuttaa huomattavasti ulkona pauhaava kylmyys, huomenna ja ylihuomenna päätä rassaavat kokeet, loppuviikko ja kaikki muu arkihömppä. Oon nyt tässä kirjoittamassa maanantaipäivitystä ihan vaan sen takia, kun mulla oli taas niin pakottava tarve saada tehdä tämä, vaikka tekstiä ei tunnu syntyvän millään. Aika hullua vai mitä?


Tästä viikosta on tulossa hyvä! Jätän tän postauksen hyvästä syystä tälle mallille, ja jatkan kokeisiin lukemista heti lämpimän suihkun jälkeen! Kivaa viikkoa :-)
IMG_6228
IMG_6239
Äläkä unohda käydä äänestämässä mua TÄÄLLÄ!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti