keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Täällä taas

Uskokaa tai älkää, tää on neljäs päivä kun yritän saada jonkin näköistä tekstiä tänne aikaseks. Ei mitään ideaa mistä alottaa, mut no näiden kaikkien viikkojen ja päivien jäljeen oon aika sanaton. Oli mun aika - aika miettii tulevaa ja käsitellä mennyttä, olla vaan ja hengittää. Elämästä en pääse läpi tietäen tulevaisuudesta, tuskin edes menneestäkään. Kuitenkin, tässä mä oon taas, enkä edes tiedä mitä sanoa.

Mulla oli lähes koko kesän ajan ihan hirveet stressit ja paineet siitä, minkälaisena haluan mun blogia pitää, oonko tyytyväinen blogin ulkoasuun, entä sisältöön, kuinka usein mun täytyy postata ja mun on pakko postata tänään. Mä olin vaan niin täynnä noita asioita, että kun hetkeks sain painaa ne syvimpään maanrakoon, niin taas kaikki tuntuu paljon avarammalta ja selvältä! Tää on mun blogi, minä kirjoitan tätä ja mä saan päättää tän sisällöstä - postaan just sillon kun haluan - just niistä asioista mistä mä haluan - ja just niinkun mä haluan.

Mulle kuuluu hyvää. Vaikka on paljon asioita, pieniä niinkuin isompiakin, mulla on aika varma olo itsestä ja kaikista tavoitteista mihin aion pyrkiä. Tai toisinsanoen - Mä en ole asettanut itselleni tavoitteita. Mä itse tiedän mitä mä haluan ja aion saada sen. Tavoitteiden sijaan pyrin aina tekemään kaikessa paremman kuin parhaani ja selvitä sillä kaiken läpi, koska niin mä oon aiemminkin selvinnyt ja tuun aina tekemään. 

Mä alotin treenaamaan Kokkolan tiikereiden cheerleader joukkueessa, menin englanninkurssille puhumaan ja opiskelemaan lisää englantia, selvisin rippikoulun läpi nipin napin ja sain naimaluvan, uudistin mun huonetta syksysellä ja enemmän mun näköisellä ilmeellä. Muunmuuassa kaikesta tälläsestä mä iloitsen.

Tiivistetty postaus kuulumisista ja tänne palaamisesta, tuntuu erittäin hyvältä olla tässä taas!
IMG_5954
IMG_5955
IMG_5961

6 kommenttia:

  1. <3 omaa aikaa pitää ottaa just sillon ku haluaa ja se itelle tuntuu parhaimmalta! Mahtavaa, kun oot täällä taas :-) laitatko tänne kuvia sun rippijuhlista ja mekosta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nimenomaan, eihän tästä elämästä muuten selviä. :-) Joo, kuvia tulee ajan kanssa!

      Poista
  2. Ihana että postasit taas pitkästä aikaa.
    Oli jo ikävä näitä sun postauksia, mun mielestä pitää osata ottaa jutuista/asioita "vapaata" silloin kun siltä tuntuu!!
    Olet ihana ihminen! ❤❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, kiitos, ihana kuulla taas tollasta palautetta. <3

      Poista
  3. Kilpaileeko sun cheerleading joukkue? Ootteko tulossa mihinkään kisoihin nyt syksyllä? :)

    VastaaPoista