tiistai 23. syyskuuta 2014

MYYDÄÄN JÄRJESTELMÄKAMERA

Oon jo pitkään harkinnut mun järjestelmäkameran myymistä, ja nyt kun mulla on säästötilipystyssä uutta kameraa varten, mulla on uskallusta pistää vanha myyntiin! Kyseessä on siis 3 vuotta sitten ostettu Canon Eos 1000D. Tää on siis jo poistettu myynnistä, ja tän tilalle tuli Canonilta 1100D, eli tää mun myynnissä oleva 1000D on oikeestaan vaan vähän vanhempi versio. Tää kamera on sopiva alottelevalle kuvaajalle ja ihmiselle, joka haluaa parempilaatusia kuvia.
Kamera on hyvässä kunnossa, ja kameran mukana tulee tietenkin akku ja akkulaturi. Tässä vielä kameralla otettuja kuvia:
Hintapyyntö mulla on kamerasta 100€, mutta alhaisempia sekä ylhäisempiä tarjouksia saa laittaa. Jos kiinnostuit, niin ota muhun yhteyttä sähköpostilla olivia.myllyla@hotmail.com
Nouto kokkolasta, en postita kameraa. :)

MYYTY!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti