keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Miss Glossy 2014

Osallistuin jo jonkun aikaa sitten kilpailuun, jossa on mahdollisuus päästä Lorealin talvikampanjan kasvoksi. 
Kyse on kasvo- ja hiusmallin hommista, joten mä ajattelin, että mulla ei oo tässä mitään menetettävää.

Jos siis haluat auttaa mua mun unelman etenemisessä ja tehdä yhden pikkujutun mun hyväkseni,
 niin voit käydä äänestämässä mua TÄÄLLÄ tai paina kuvasta päästäksesi mun profiiliin. 
Tää vie sun elämästäs vain pienen hetken! Kiitos <3 
IMG_5130

3 kommenttia:

  1. mistä toi ihana hiuskoru on:)?

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on tosi kiva :) Liityin lukijaksi, ja ajattelin linkittää oman blogini myös. Mun blogini on sisustuspainotteinen, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä.

    P.S. Siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista