perjantai 12. syyskuuta 2014

Konfirmaatio 7.9

Viimeviikonloppuna oli mun vuoro kävellä kastepuku päällä kirkon käytävää. Mä muistan kolme vuotta sitten, kun mun isoveli pääsi ripille ja se oli niin cool juttu ja musta tuntu, että rippikouluun päästyä ollaan ihan hullun vanhoja. Sillon mä ajattelin, että mulla on tohon päivään aikaa vielä kolme vuotta ja se tuntu niiiin pitkältä ajalta. Noh, se tuli mun eteen niin nopeesti, etten kerennyt edes ajatella asiaa. Meillä oli heinäkuussa leiri ja syyskuussa vasta konfirmaatio, joten toikin väli tuntu ihan käsittämättömän pitkältä ajalta, mutta nyt se on takanapäin. Tuntuu, kun ois saavuttanut elämässään jotain suurempaa, ja no, uskon, että niin on.

Vaikka konfirmaatiopäivä tuli nopeesti eteen, niin meillä oli ollut hyvin aikaa valmistella koti kuntoon ja muut tarvittavat jutut. Äitin maku kelpaa mulle lähes aina - joten suunnittelu kävi äidiltä mun mielipiteen kautta ja juhlat olikin nopeesti pystyssä!


Meillä oli ihan mielettömän hyvät tarjoilut (vaikka itse sanonkin, haha) ja vieraita kävi meillä ihan mukavasti. Päivä oli niin pitkä ja hyvä, että jo ennen viimeisten vieraiden saapumista makasin verkkarit jalassa sängyssä puolikuolleena.

Oikeesti, kaikki se leimojenkeräily tuskasena ja rippileirillä masentuminen ehkä kuitenkin oli ton konfirmaatiopäivän arvosta. 
IMG_5435
IMG_5446
IMG_5465
IMG_5571
IMG_5576
IMG_5756
IMG_5800
IMG_5913

9 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ja täydellisen mekon oot löytäny! Onnee sulle!<3

    VastaaPoista
  2. Häääääääh!? Sää pääsit nyt ripille? :D Mä oon pitänyt sua ainakin 18vuotiaana :D Ohho!
    No mut heey, hirmusesti onnee ♥ :)

    ❤:llä Henna/HENNAM.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :-D Et oo ensimmäinen joka näin luulee.. Kiitos ihana Henna <3

      Poista
  3. Mistä mekkosi on? Se on niin hieno!!😍

    VastaaPoista