keskiviikko 6. elokuuta 2014

Huominen on huomenna

Mulla on ollut jo näiden muutaman viimeisten viikkojen ajan kauhee ahdistus koulujen alkamisesta ja arkeen palaamisesta, sillä musta tuntuu, että kesä on menny ohi ihan silmänräpäyksessä ja mä en oo kerennyt tekemään mitään. Multahan meni koko kesäkuu ihan ohi ja heinäkuu ei tuntunut riittävän mitenkään, kunnes nyt ollaan jo elokuun puolella ja ensviikolla tosiaankin palataan sinne koulun penkille alottamaan viimeistä yläkouluvuotta.. 

Mä en tiedä kuinka moni teistä sinne kouluun pääsyä innolla odottelee, vai löytyykö teidänkin joukosta ihmisiä, jotka tekis mitä vaan saadakseen jatkaa kesälomaa edes muutaman viikon lisää. Mutta koska mä kuulun tohon jälkimmäiseen, ja mitään ei oo tehtävissä, ellei aio maailman toiselle puolelle karata kouluja pakoon, niin mahdollista on enään vaan ottaa loppulomasta KAIKKI irti. Kehotan kaikkia, myös itseäni tekemään niitä juttuja jotka on jäänyt tekemättä, kokematta ja näkemättä. Mennään ja tehdään, nautitaan ja nauretaan. Kesä ja näin pitkä loma on vaan kerran vuodessa, meidän pitää nauttia siitä täysillä. Tää loppuviikko on meille. pyyhitään mielestä kaikki huolet ja murheet, eikä anneta tulevan kouluvuoden painaa mieltä. Huominen on huomenna, eletään tässä ja nyt!
DSC_0202
_MG_5340
DSC_0219
IMG_5324
DSC_0213

6 kommenttia:

  1. Ootko poistanu askin tai vaihtanu nimee? :(

    VastaaPoista
  2. Poisiksä sun askin?

    VastaaPoista
  3. Ihanat kuvat ja toi on just niin totta! Mulla on täs kesän aikana ollu pieni projekti harjata mun löwchen. Mut ku sen jättää vähäks aikaa ilman harjausta niin se on täynnä takkuja!;)mut ny mullaki alkaa koulu jo huomenna.... Mutta: onnee ja siu sulle kouluun olivia!<3<3

    VastaaPoista
  4. Onko nuo ne Lee Cooper shortsit?

    VastaaPoista