lauantai 2. elokuuta 2014

Day 2: Tuesday

Tiistaiaamuna heräiltiin kymmenen yhdentoista maissa ja kahdeltatoista oltiinkin jo luovuttamassa hotellia. Tiistai oli pyhitetty shoppailulle, ja päätettiin lähteä Lempäälään ideaparkkiin.  Pyörittiinkin siellä reilu kolme tuntia ja mä metsästelin rippimekkoa kenkineen, kuitenkin tuloksitta. Ja arvatkaa oikeesti, koko ideaparkista lähti mulle mukaan vaan aurinkolasit!!?!? Mulla ei hirveesti tainnu ees olla mitään tarpeita (ok, niitä löytyy aina) Mutta jotenkin mä en vaan saanut mitään mukaani.. 

Mähän olin varannut töistä lomaa kolmelle päivää, mutta kuitenkin me päätettiin jo tiistaina ideapark reissun ja pienen särkänniemivierailun jälkeen ottaa nokka kohti Kokkolaa. Reissu oli muutenkin ihan extempore ja hotelli saatiin päivän varotusajalla varattua, mutta toiseks yöks me ei mistään keksitty yöpymispaikkaa tai olinpaikkaakaan, joten päätettiin sit lähtee kotiin hymyssä suin.

Mä kyllä ihan tykkään matkustaa autolla ja nähdä erilaisia maisemia. Muutenkin reissaaminen on niin jees! Voisko kesä jatkua vielä kuukauden verran kauemmin, niin pääsis vielä jonnekkin kauemmas.. :(
DSC_0205.NEF
DSC_0221.NEF
DSC_0209.NEF
DSC_0255.NEF
DSC_0208.NEF
DSC_0272.NEF
DSC_0310.NEF

2 kommenttia:

  1. Kuka siinä ajo? Kiva postaus! Mis laitteis kävit särkänniemes? Ja tosi hienoja kuvia!;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) En käynyt muissa, kun tornadossa.

      Poista