keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

@Seinäjoki

Tuntuupa hyvältä istahtaa taas blogijuttusille pikkusen reissun jälkeen! Mun reissailuista te ette ookkaan sen enempää kuullut, joten tässä tulee..

Me suunnattiin lauantaina meidän seurakunnan nuortenporukan kanssa powerparkkiin ja vietettiin oikeen mukava, lämmin ja aurinkoinen huvittelupäivä juosten laitteesta toiseen. Seinäjoella oli Summerhope tapahtuma sinä viikonloppuna, joten huvipuistoilun jälkeen jatkettiin bussilla kohti Seinäjokea ja päivän päätilaisuutta. Me mentiin myöhemmin nuortenkokoukseen Sjoen lukiolle, jonka jälkeen hengailtiin ja jatkettiin teknobileillä. Ilta päätettiin jatkojen jälkeen tuplajatkoilla terassilla futispeliä katsoen, ja ilta päätty pelin jälkeen aika nopeesti väsyneissä tunnelmissa..

Mulla ja mun ystävällä oli pidempi reissu tiedossa, joten meille oli hankittu vapaa kämppä jota saatiin käyttää ja lähinnä yöpyä siellä. Sunnuntaina nukuttiin piiitkään ja koska sunnuntai oli hullun kuuma päivä, niin mentiin biitsille nautiskelemaan. Päivä kulu kyllä nopeesti, ja ilta seitsemän aikaan me jatkettiin junalla kohti Vaasaa. Vaasan reissusta mä teen erikseen postauksen, mutta tässä Seinäjoki visiitiltä pari räpsyä. Oikeesti, kesä on täydellinen.
IMG_6301
IMG_6372
IMG_6302
IMG_6357

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus!mäki olin siä sjoella ja näinki sut siä teknobileis;)

    VastaaPoista