torstai 24. heinäkuuta 2014

Nikes on my feet

Aattelin, että vois pitkästä aikaa olla taas vähän kuulumisten jakelemis aika, että saadaan taas kiinni, missä mennään. Mä oon kotiutunut rippileiriltä ja ai että kotona on taas hyvä olla. Ihana olla perheen seurassa ja nauttia loppukesästä ihan kunnolla. Mä pääsin myös alottamaan mun työviikon meidän seurakunnan kirpputorilla. Tää työaika ei oikeen osunut kyllä nappiin mun kohdalla, sillä olin koko kesäkuun ihan hukassa ja kaipasin tekemistä. Mulla meni yks kokonainen kuukausi ihan hukkaan, ja silloin mä oisin tehnyt töitä enemmän kun mielellään. Toisin kuin nyt, ulkona lämpömittari lähentelee kolmeakymmentä ja kaverit tsillaa biitsillä, kun mä painan töitä ja valutan hikeä sisällä, töissä. Ehkä mä selviin, onhan mulla viimenen viikko vielä lomaa. Toivon vaan ihan kympillä, että nää säät pysyy täällä niin kauan.

Musta tuntuu, että oisin ollu kauemmin, kun viikon jossain eristettynä, kun kavereita ei ollu tullut nähtyä piiiitkiin aikoihin ja Kokkolan keskusta tuntuu ihan erilaiselta. Nyt tuntuu, että voisin taas olla takaisin päiväjärjestyksessä ja tapailla kamuja ihan normaaliin tapaan! Kävin heti tiistaina ulkoiluttamassa upouusia nikejä ja napattiin samalla pari kuvaa, mitä lupailin. Nauttikaa näistä säistä täysillä ja tulkaa moikkailemaan mua Kokkolan baptistiseurakunnan kirppikselle! 
DSC_0014.NEF
DSC_0020
DSC_0044

4 kommenttia:

  1. Sulla on tosi ihanat hiukset! *.*

    VastaaPoista
  2. Ihana olivia ja noi kengät on superhyper-mega ihanat sulla!:) Mikä sun kengän koko on?:) Mul on 37-39:D ja kuinka vanha sä oot?(mä oon 12) sori jos kyselen liikaa:D^_~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kiitos! :-D Mun kengänkoko on 38-39 ja oon 15 vuotias! :-) Eikä mitää, saa kysyä!

      Poista