keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Nike Air Max

Kävin Maanantaina reissailujen jälkeen tosi pitkästä pitkästä aikaa Kokkolan keskustassa tekemässä pari kivaa ostosta, ja noudin samalla reilun kuukauden odotettuja Nike Air Maxeja. Vitsit noita on kyllä odotettu! Mä avasin paketin ihan onnessani ja täytyy sanoo, etten oo kyllä yhtä täydellisiin kenkiin aiemmin törmännyt. Mä suunnittelin nää itse nike.comissa, joten tää kenkä on ihan special ja just mua varten tehty. Air maxeja näkyy jokapuolella monenlaisia, mutta just sen takia mä halusin jotain omaa ja suunnittelin nämä tuolla niken omilla nettisivustoilla just mun näkösiksi. Nää kengät on kyllä hintansa ja kaiken sen odotuksen arvoiset!

Näistä kengistähän on hulluna erilaisia mielipiteitä, ja mun mielestä nää on sellaset kengät, joista joko tykkää tai ei tykkää ollenkaan. Mähän en aluksi tykännyt näistä alkuunkaan ja musta nää oli ihan hirveet kengät, mutta siinä samalla myös mun tyylin muuttuessa näistä tuli ihan sellanen must have juttu ja näitä kauan piti kuolaillakin, ennenku ne sai hankittua. Mä oon ihan umpirakastunut näihin kenkiin (kyllä, olen rakastunut kenkiin.) Vaikka en näillä hirveen monia metrejä ookkaan vielä kerennyt tallustelemaan, mutta näistä kengistä tulee kyllä kilometrien kuninkaat!
IMG_5015
IMG_5009
IMG_5013
Ootan  vaan pääsyä riparilta, että pääsen kuvaamaan nää teille ihan asun kanssa! Mitäs te tykkäilette? :-)

8 kommenttia:

  1. Mä en oo tykästyny noihin vielä ainakaan. (Okei katotaan nii vielä joku kaunis päivä tallustelen noilla :-D)

    VastaaPoista
  2. Paljon ne makso ku ite suunnittelit? :)

    VastaaPoista
  3. Ite en kyl tiiä tykkäänkö noista vai en :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, ensimmäinen tollanen mielipide mihin törmään! :-D

      Poista
  4. Tosi kivat ja hienon väriset! :D

    VastaaPoista